شرایط عکاسی در آتلیه فرزند پاک چگونه است

شرایط عکاسی در آتلیه فرزند پاک

مجموعه فرزند پاک از معدود آتلیه های شرق تهران است که  عکاسی بارداری ، نوزاد ، کودک را به صورت تخصصی انجام می دهد این آتلیه جهت بهبود حال مشتریان بخش اداری و خود آتلیه را در 2 طبقه مجزا راه اندازی کرده است تا با این کار در کنار احترام به حقوق مشتری و آرامش شما عزیزان پرسنل هنرمند ما با آرامش روحی روانی بتوانند به عکاسی خود ادامه دهند و درگیر مسائل اداری نشوند،

شرایط عکاسی در آتلیه فرزند پاک

این پرسنل با روحیه بسیار بالای کاری و علاقمند به صنعت تخصصی عکاسی کودک و نوزاد همچنین یکی از دوست داران جامعه کودکان هستند که عاشقانه به حرفه خود وابسته اند.

امروز به صورت مختصر در مورد شرایط عکاسی در آتلیه فرزند پاک به شما توضیحات لازم را خواهیم داد

شرلیط عکاسی در آتلیه فرزند پاک
شرایط عکاسی در آتلیه فرزند پاک

شما می بایست قبل از هر گونه اقدامی حتما با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید و با بخش کارشناسان فروش تماس بگیرید اما برای اینکه سردرگم نباشید و از شرایط ابتدای کار آگاه شوید به صورت مختصر به شما توضیح خواهیم داد تا شرایط چگونه است.

آتلیه فرزند پاک بدون محدودیت است، یعنی شما بدون پرداخت ورودی عکاسی خواهید کرد و اگر مشتری عکس بارداری ما باشید خیالتان را از بابت لباس بارداری راحت کنیم، ما مجموعه زیبایی از لباس های بارداری به همراه بکگراند و تم های ست شده با لباس طراحی کرده ایم تا بتوانیم تخصصی ترین عکسها را برای شما خلق کنیم.

آرشیو لباس های ما محدود نیست و در بخش نوزادان و کودکان هم لباس ها و تم و بکگراند های ست شده فراوانی داریم که می توانید از لینک زیر بخشی از نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید.

 

 

گالری عکس کودک دختر

گالری عکس کودک پسر

 

به شما پیشنهاد می کنیم از نمونه کار های ما دیدن فرماید 

اگر شما هم قصد عکاسی دارید و هنوز آتلیه مورد نظرتان را انتخاب نکرده ایید پیشنهاد ما به شما این آتلیه فرزند پاک است،دلایل این پیشنهاد انتخاب را به شما در پایین به صورت خیلی کوتاه توضیح خواهیم داد

شرایط عکاسی آتلیه

  1. محدودیت در انتخاب عکس ندارید.
  2. بدون ورودیه می باشد.
  3. تمامی لباس ها برای مشتریان عزیز رایگان می باشد.
  4. با رزرو وقت قبلی و به صورت تلفنی می توانید همه سفارشات خود را تکمیل کنید.
  5. عکاسی شما با بهترین دوربین و تجهیزات تخصصی آتلیه انجام خواهد شد
  6. به کارگیری از پرسنل هنرمند آقا و خانم برای رفاه حال مشتریان عزیز
  7. پرسنل ما با تجربه کافی در عکاسی کودک را دارا می باشند و دوره های روانشناسی ارتباط با کودکان را در آتلیه گذرانده و بعد از تست های متعدد استخدام شده اند.

تصمیم به عکاسی دارید ؟

با کارشناس مشتریان ما تماس بگیرید تا ادامه توضیحات را به شما بدهند

 

شماره تماس با آتلیه 77869038-021

شرایط عکاسی در آتلیه فرزند پاک

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. مامان فاطمه می گوید

    سایت خوبی دارید هم آتلیه خوب، واقعا اینجوری کار ما رو راحت کردید.هم ادم تو اتلیه راحت عکساشو میگیره چون جداست و همینطور خوبیش اینه که دیگه ورودی ندارید و لباس رو هزینه جدا بگرید ی سقف کوچیک عکاسی دارید که اونم منطقیه برای اون همه وقتی که گذاشتید برای نوزادم ممنون از کارتون

نظرات بسته شده است.