تفاوت عکاسی کودک و نوزاد

تفاوت عکاسی کودک و نوزاد

اغلب دوستان و مشتریان گرامی بر این باورند که عکاسی از کودک و نوزاد به همان شیوه رایج انجام می شود در صورتی که آتلیه کودک تجهیزات و دکوراسیون مخصوص خود را دارا می باشد و هم چنین افراد متخصص در زمینه عکاسی کودکان کاملا با روحیات متفاوت و شرایط کار متفاوت تری نسبت به عکاسی نوزاد می باشند.

در آتلیه نوزاد فرزند پاک گروه متخصصی که که دارای تجربه کافی در زمینه عکاسی نوزاد را دارا می باشند هم وجود دارد.

به طور کل عکاسی نوزاد چنان تخصص بسیار خاص دارد که به هیچ عنوان قایل قیاس با دیگر رشته های مزتبط در این زمینه نیست.

تفاوت عکاسی کودک و نوزاد

شروع کار در عکاسی نوزاد با خوابیدن و سکوت کامل می باشد حال آنکه در عکاسی کودک شروع با شادابی و نشاط کودک همراه است بنابر این توصیه می گردد در عکاسی کودک قبل از عکاسی فرزند خود را خوابانده تا در زمان عکاسی او سرحال و شاداب گردد.

آتلیه فرزند پاک یکی از مجموعه های تخصصی کودکان است که می توانید با تماس یا مراجعه حضوری برای رزرو وقت عکاسی تشریف بیاورید هم چنین مادران باردار می بایست برای مشاهده نمونه کارهای عکاسی بارداری حتما به صورت حضوری در آتلیه به مشاهده نمونه های انجام شده توسط آتلیه فرزند پاک بپردازند.

ژورنال رشد

خدمت متمایز دیگری که آتلیه فرزند پاک ارائه نموده، تهیه ژورنال رشد می باشد که از ابتدای زندگی نوزاد (مرحله بارداری) شروع شده و تا یکسالگی یا دو سالگی ادامه می یابد. در این دوران، کودکان تغییرات سریعی دارند که طی یکسال میتوان عکسهای بسیار متفاوتی را از حالت های گوناگون کودک ثبت نمود. مراحل عکاسی با هماهنگی آتلیه و در زمان هایی است که بیشترین تغییرات در آنها شکل میگیرد. بارداری نوزادی،4تا 6 ماهگی(که اغلب کودک میتواند روی سینه بلند شود واصطلاحا گردن بگیرد). 11 تا 13 ماهگی(علاوه بر عکس های تولد میتوانند ایستاده عکس بگیرند).

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.