عکس پسر بچه (سری دوم)

عکس پسر بچه

آتلیه فرزند پاک فعالیت خود را 8 سال پیش در حوزه کودک آغاز کرد و در حال حاضر یکی از برترین آتلیه های عکاسی شرق تهران می باشد.

با توجه به شروع تازه فعالیت وبسایت این مجموعه برای خدمات رسانی بهتر در ابتدای کار یک بخش گالری عکس و مجموعه عکس راه اندازی نمودیم که با گذشت 6 ماه از این ماجرا متوجه شدیم که کاربران زیادی توانستند از این مجموعه عکسها استفاده کنند و حتی باعث شد مشتریان زیادی جذب مجموعه فرزند پاک شوند.

به همین دلیل سری دوم عکس پسر بچه را بریتان فراهم ساختیم تا بتوانید از پوزیشن ها و هم از مدلهای که در سایت قرار داده اییم در عکاسی خود استفاده کنید، خاطر نشان خواهیم کرد این سری جدید عکسها کاملا اختصاصی می باشد و حق و حقوق این عکسها برای آتلیه فرزند پاک محفوظ است.

با ما همراه باشید تا از دیدن عکسها لذت ببرید

عکس کودک

عکس پسر بچه

عضویت در پیج بزرگ اینستاگرام آتلیه فرزند پاک

کمی با  محیز آتلیه فرزند پاک آشنا شوید:

محیط اتلیه
محیط آتلیه فرزند پاک دارای بخش های اداری – ادیت – تدوین- آتلیه بارداری – آتلیه کودک – آتلیه نوزاد می باشد که هر بخش را به صورت مجزا به اختصار توضیح خواهیم داد.

بخش اداری :

شامل بخش پرزنت مشتری – تحویل کار – وقت دهی و انتخاب عکس می باشد. به طور کلی به دلیل آرامش مشتری و تمرکز بخش جداگانه ای طراحی گردیده تا مشتری بتواند با وقت و ظرافت بیشتری به انتخاب عکس یا تحویل یا تصمیم گیری اقدام نماید.

بخش ادیت عکس :

شامل طراحی البوم – رتوش آلبوم – رتوش عکس های انتخابی مشتریان و تایید عکس ها می باشد.این قسمت دارای پرسنل متخصص می باشد که دارتای کار با نرم افزار روز دنیا مانند فتوشاپ و لایت روم را آشنا هستند.

بخش تدوین :

یکی دیگر از بخش های محیط آتلیه فرزند پاک بخش تدوین است : در شرایطی که مشتریان گرامی نیاز به فیلم برداری از مراسمات و یا ساخت کیلیپ داشته باشد در این بخش کلیه ی خدمات تدوین و مونتاژ فیلم ها انجام می پذیرد.

آتلیه بارداری :

به دلیل اهمیت بالای عکاس بارداری بخش جداگانه ای طراحی گردیده است.این شامل اتاق پرو – اتاق آرشیو لباس بارداری و آتلیه می باشد.محیط آتلیه مناسب با دمای کار بارداران می باشد و از تهریه مناسب نیز بر خورد دار می باشد.همچنین عکاسان ما با تخصص در زمینه طراحی روی شکم آتلیه بارداری را از تکنیک های حبه ی کرده اند.

آتلیه نوزاد :

یکی دیگر از بخش های مهم آتلیه نوزاد می باشد که به دلیل حساسیت بالا دارای گرمایشی منسب م تمیز می باشد البته باید در نظر داشته باشید که لباس و دکور های مناسب نیز موجود است و به همین دلیل ما به راحتی قادر به انجام عکاسی نوزاد نیز هستیم.

آتلیه کودک :

بخش پایانی و بسیار جذاب ما آتلیه کودک می باشد.آتلیه فرزند پاک به دلیل ایجاد دکوراسیون های مختلف و متنوع و در جهت های بسیارعالی و شرایط نوین عکاس کودک می تواند شما در امر عکاسی کودک کمک کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.