آتلیه نظام آباد – آتلیه تخصصی بارداری ،نوزاد و کودک در نظام آباد

آتلیه نظام آباد

نظام آباد یک محله که بالای 60 سال قدمت دارد البته این محله کم کم از سال 1340 بسیار معروف شد و از زیر مجموعه نارمک در آمد.نظام آباد در منطقه‌های ۷ و ۸ شهرداری تهران قرار گرفته است. علت نامگذاری آن، مستقر شدن نظامیان در این محدوده در زمان‌های پیشین بوده. این محله از غرب به مجیدیه، از شرق به نارمک و تهران نو، از شمال به محله رسالت و از جنوب به محله امام حسین(ع) می‌رسد. خیابان شهید مدنی (خیابان نظام آباد) و سبلان معروف‌ترین خیابان‌های این محله هستند.همچنین که اطلاع دارید آتلیه فرزند پاک در نظام آباد نیست اما نزدیک ترین اتلیه تخصصی بارداری ، نوزاد و کودک در نظام آباد میباشد، با ما همراه باشید تا با آتلیه تخصصی فرزند پاک آشنا شوید.

آتلیه نظام آباد

آتلیه تخصصی بدون ورودیه یعنی یک امتیاز مثبت برای مشتریان

آتلیه فرزند پاک با ارئه یک مجموعه آرشیو فوق حرفه ایی از زیباترین لباس های بارداری توانسته سطح کیفیت عکاسی خود را تا حد ممکن بالا بیاورد. در ادامه همانند بعضی از پست های سایت به شما عزیزان شرایط عکاسی را معرفی خواهیم کرد.

آتلیه فرزند پاک، مجموعه ای با :

دکوراسیون منحصر بفرد و متنوع
در اختیار داشتن دکوراسیونی ایده آل برای عکاسی از مهم ترین جنبه های انتخاب آتلیه فرزند پاک می باشد. دکوراسیونی که در آن تمامی نیاز های موجود برای ثبت عکسی حرفه ای فراهم گریده است.
تنها مرکز تخصصی عکاسی نوزاد بارداری در شرق تهران
آتلیه فرزند پاک مهم ترین و تخصصی ترین عکاسی فعال در شرق تهران می باشد. سابقه بلند مدت فعالیت این آتلیه، اعتباری بی نظیر را برای این مجموعه به ارمغان آورده است.
فضای پاکیزه و بهداشتی برای کودکان
در اختیار داشتن محیطی سرشار از تنوع و زیبایی برای کودکان، بخش دیگری از مزیت های انتخاب آتلیه فرزند پاک خواهد بود. فضایی تمیز و زیبا برای بازی و گذران لحظات کودکانه، یک جزء مهم از اجزاء این مجموعه است.
دارای سیستم گرمایشی مناسب جهت عکاسی نوزادان
تعبیه سیستم های سرمایشی و گرمایشی کاملا مجهز در آتلیه فرزند پاک، تنها برای رضایت مندی والدین در کنار کودکان بوده و هست.
بدون ورودی و محدودیت در انتخاب عکس
عدم اخذ ورودی برای خانواده ها و زوج ها یکی دیگر از مواردی است که در دستور کار مجموعه آتلیه فرزند پاک قرار گرفته است تا محدودیتی برای ورود والدین در این بین وجود نداشته باشد. آتلیه فرزند پاک مجموعه ای از لباس های بارداری در طیف های رنگی متعدد و مختلف را به صورت رایگان در اختیار مادران باردار قرار می دهد تا بدین واسطه بتوانند با انتخاب هر یک از لباس ها، عکسی ایده آل را از خود به ثبت برسانند. هم چنین داشتن دکور های عکاسی ویژه و منحصر به فرد و انتخاب هر یک به صورت رایگان از دیگر خدمات ارائه شده در آتلیه فرزند پاک می باشد.
مشتریان تنها با پرداخت هزینه عکاسی در آتلیه فرزند پاک، می توانند از تمامی خدمات این مجموعه حرفه ای بهره مند شوند.
آرشیو کامل و بی نظیر از بارداری و کودک بدون هزینه
ارائه آرشیوی بی نظیر و لوکس برای والدین مهم ترین بخش و جذاب ترین گزینه خواهد بود. ارائه این آرشیو کاملا رایگان بوده و برای تماشای آن محدودیتی وجود نخواهد داشت.
خدمات آتلیه فرزند پاک
اصلی ترین خدماتی که در آتلیه فرزند پاک ارائه می گردد عبارت از :

عکاسی تخصصی بارداری
عکاسی تخصصی نوزاد
عکاسی تخصصی کودک
فیلبرداری و ساخت کلیپ
عکاسی فضای باز
فروش انواع آلبوم
اشاره کرد.

تم ها و دکور های عکاسی در آتلیه فرزند پاک
آتلیه فرزند پاک به عنوان مهم ترین مجری عکاسی در تهران، فعالیتی گسترده را در زمینه اجرا و ایجاد دکور های متنوع و خاص عکاسی آغاز نموده است.

هر یک از کودکان دارای خصوصیات اخلاقی متفاوتی می باشند و انتخاب دکور برای عکاسی عموما با استفاده از نظر کودکان صورت می گیرد.

بخش مهمی از عکاسی کودک به فضای اطراف وابسته است و تاثیر این فضا در ثبت عکس، تاثیری کاملا ملموس می باشد. آتلیه فرزند پاک دکور های مناسبتی و زیبایی را برای ثبت عکس هایی خاطره انگیز در این مجموعه آماده نموده است و خانواده ها می توانند با توجه به آلبوم های عک، نسبت به انتخاب این دکور ها اقدام نمایند.

اصلی ترین دکور ها و تم های تعبیه شده در مجموعه فرزند پاک عبارت از :

تم های عید نوروز باستان
تم دندونی کودک
تم های فوتبالی
تم های تولید
تم های شب یلدا
تم های کریسمس
تم های عروسی
عکاسی از نوزادان و کودکان دوقلو ، سه قلو ، چهار قلو

کودکان هم سان و یا ناهم سان دوقلو، از اصلی ترین سوژه های عکاسی به شمار می روند. آتلیه فرزند پاک یکی از تخصصی ترین مجموعه های عکاسی از کودکان دو قلو در شرایط و دکور های متنوع می باشد. این کودکان در کنار یکدیگر ژست هایی ناب را به ثبت می رسانند و عکاسان حرفه ای مجموعه فرزند پاک، مهارتی کامل را در این زمینه به دست آورده اند.

  • چه دکور هایی برای عکاسی انتخاب می شوند ؟
    انتخاب دکور های عکاسی و فضای ایده آل برای عکس برداری در آتلیه فرزند پاک محدودیتی ندارد و در اختیار داشتن بهترین دکوراسیون در این مجموعه، هدیه ای نفیس برای در اختیار گرفتن عکسی بی نظیر می باشد.

 

  • مهم ترین تفاوت آتلیه فرزند پاک با دیگر مجموعه های فعال در تهران چیست ؟
    کیفیت مهم ترین تفاوت مجموعه حرفه ای فرزند پاک در تهران است. کیفیتی که در آرشیو های موجود به خوبی قابل لمس خواهد بود.

 

  • آیا برای ورود به آتلیه فرزند پاک باید هزینه ای پرداخت کرد ؟
    عدم پرداخت هزینه ای مبنی بر هزینه ورود و پارکینگ در آتلیه فرزند پاک صرفا به منظور آسایش و رفاه مشتریان در نظر گرفته شده است.

 

  • عدم تمایل به عکس برداری کودکان چگونه مدیریت می شود ؟
    کودکان بازیگوش مهم ترین نگرانی پدر و مادر ها در آتلیه عکاسی هستند. شیطنت های کودکانه و عدم تمایل به ثبت عکس زیبایی از کودکان موضوع مهمی که در آتلیه فرزند پاک به خوبی مدیریت می شود. در اختیار داشتن پرسنلی کارآزموده و حرفه ای، رمز موفقیت آتلیه فرزند پاک است.

 

  • مدت زمان مورد نظر برای عکاسی در طیف های نوزاد، کودک و بارداری چقدر است ؟
    هر یک از بخش های باردای، نوزاد و کودک مدت زمان خاص خود را برای عکس بردای خواهند داشت. در این بین زمان ایده آل برای عکس بارداری و کودک، کم تر از دو ساعت بوده و عکس نوزاد نیز زمانی در حدود دو ساعت خواهد بود.

شرایط عکاسی در آتلیه فرزند پاک

جو آرام و منحصر به فرد حاکم در آتلیه فرزند پاک، بهترین شرایط عکاسی را فراهم آورده است. این مجموعه حرفه ای در شرق تهران، محیطی فراتر از یک آتلیه را ترسیم نموده اند تا در آن بتوان شاهد ثبت خاطره انگیز ترین عکس های کودکانه بود. عکس هایی که با تم های متنوع در دکوراسیونی منحصر به فرد و متفاوت ثبت می شوند.

مجوز رسمی فعالیت آتلیه فرزند پاک

داشتن مجوز رسمی جهت فعالیت عکاسی می تواند مهم ترین رکن در آسایش مشتریان از جهت حفظ و نگهداری صحیح از عکس ها خواهد بود. چرا که عکس های شخصی امروزه در سراسر جهان به عنوان گنجینه ای شناخته می شوند که قطعا به اشتراک گذاشتن آن صحیح نبوده و نیست.

آتلیه بارداری فرزند پاک مجموعه ای حرفه ای است که با رعایت تمامی اصول حرفه ای و اخلاقی، محیطی ایده آل را برای عکاسی از مادران و کودکان فراهم آورده است.

بهترین راه حل برای پیدا کردن آتلیه نظام آباد

آتلیه نوزاد – آتلیه عکاسی و فیلمبرداری نوزاد فرزند پاک

مدل عکس آتلیه نوزاد دختر

ایده عکس نوزاد برای ولنتاین

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.