آتليه کودک در فضای باز

آتليه کودک در فضاي باز

خدمات آتلیه فرزند پاک فقط آتلیه بارداری و نوزاد نمی باشد و در حوزه عکاسی فضای باز هم تخصص های لازم را دارا می باشد.

مجموعه ما توانایی عکاسی در فضای باز را به صورت تخصصی دارا است و یکی از بهترین علایق پرسنل هنرمند ما عکاسی در فضای باز است. کودکان علاقه زیادی به پارک و مکان های باز دارند و ارتباط خیلی خوبی با این محیط برقرار می کنند.

بسیار خوشحال می شویم اگر علاقمند به عکاسی کودک هستید آن هم در فضای باز بتوانیم برایتان عکاسی انجام دهیم کافیست یک بار مشتری ما شوید تا کیفیت و قدرت را حس کنید و همینطور با تجهیزات تخصصی ما آشنا شوید.

آتليه کودک در فضاي باز

آتلیه فرزند پاک دارای مکان های محیطی عکاسی می باشد و در صورتی شما هم مکان خاصی را در نظر دارید هم قابل عکس برداری می باشد. فقط یک نکته را از یاد نبرید برای هر نوع عکاسی اول باید روز و ساعت خود را رزرو کنید و برای اینکار باید با شماره درج شده بر روی سایت تماس بگیرید، همکاران ما در بخش فروش و سفارشات در انتظارتان هستند تا با یک مشاوره خوب و عالی تلفنی بهترین مدل ها و بهترین وقت خوبی را رزرو کرده و در همان ساعت معین باید تشریف بیاورید و اگر خدایی نکرده نمیتوانید در آن روز بیایید حتما با دفتر ما تماس حاصل فرمایید و درخواست کنید چرا که تمامی روز های کاری ما از قبل برای مشتریان رزرو است و اگر در روز معین در آتلیه حضور نداشته باشید یا دیرتر برسید تمامی وقت های که به مشتریان داده اییم به مشکل خواهد خورد.

در ادامه تاریخچه کوچکی از مجموعه فرزند پاک را به شما شرح می دهیم.

 

آتليه کودک

آتليه فرزند پاک از سال 1387 شروع به فعاليت نموده است، مجموعه فرزند پاک يکي از اعضاي رسمي اتحاديه عکاسان و فيلمبرداران تهران ميباشد و همچنين با سالها تجربه اين افتخار نصيب ما گرديده است که تعداد بيشماري از مشتريان را جذب نموده و افتخار اين را داشته اييم که مشتريان ما رضایت کامل از خدمات را داشته اند، به همين دليل فرزند پاک هر روز پله هاي ترقي صنعت آتليه تهرانپارس را پي نموده و در حال حاضر فعالترين آتليه شرق تهران محسوب مي شود.

آتلیه فرزند پاک

آتليه فرزند پاک در جهت بهبود کيفيت خدمات خود تلاش مي کند تا از هر لحاظ بتواند خدمات گسترده و منحصر به فرد را ارائه نمايد.
يکي از مزاياي آتليه فرند پاک در اختيار داشتن نيروهاي کار آزموده در تمامي بخش ها است.

به طور مثال در بخش عکاسي پرسنل کاملاً با شرايط رشد نوزادان و کودکان آشنا هستند و آگاهی دارند که در هر شرايطي با فرزندان دلبندتان چگونه رفتار کنند.
از ديگر مزاياي آتليه کودک استفاده از بهترين و پاکيزه ترين تجهيزات به خصوص بخش آتليه نوزادان ميباشد، هم چنين با رصد و پيگيري روزانه از وضعيت پوزيشن ها و مدل هاي بروز در دنيا در اين امر مهم نيز پيشگام هستيم.

ما در تلاشيم تا بروزترين متدهاي روز دنيا را در اختيار مشتريان قرار دهيم و نيز خودمان ابداع کننده متدها، دکورها و پوزيشن هاي حرفه ايي عکاسي در شرق تهران هستيم.

آتلیه فرزند پاک دارای باغ اخصاصی می باشد و شروع قیمت ها از 34 هزار تومان است اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید با شماره تلفن: 77869038-021 تماس حاصل فرماید و از کارشناس فروش ما اطلاعات جامعی را دریافت کنید

پیج اینستاگرام آتلیه کودک

مطالب مهم بارداری 

ژست عکس کودک

عکاسی کودک در تهران – بزرگترین مجموعه عکاسی کودک

عکس کودک زیباترین مجموعه عکس کودک

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.