آتليه عکاسی در تهران

آتليه عکاسی در تهران

تهران پایتخت ایران دیگر به شکل قدیم و سنتی تجارت نمی کند، بیشتر مشاغل صنفی در تهران سخت در تلاش هستند مشتریان خود را در اینترنت از دست ندهند تا آنها را با خدمات و محصولات خود آشنا کنند.

تجارت و بیزنس امروز دیگر به شیوه دیجیتال شکل گرفته و آتلیه فرزند پاک هم در تلاش است تا خدمات خود را به گونه ایی متفاوت به همه شما عزیزان معرفی کند.

آتليه عکاسی در تهران

پس از گذشت بیزنس های کاذب در فضای مجازی و محصولات بی کیفیت حال با تبلیغات واقعی ما تصمیم گرفتیم تا محصولات و خدمات خود را همانطور که است معرفی کنیم تا اعتماد بر انگیز تر باشیم.

این حس اعتماد باعث خواهد شد مشتری علاوه بر دریافت خدمات از ما به تبلیغات مجموعه بپردازد و بیشتر و بهتر شناخته شویم به همین دلیل ما هم در تلاش هستیم تا مانند دیگر مشاغل در دنیای مجازی به صورت خیلی رسمی و پیوسته فعالیت کنیم و خدمات خود را به ترتیب به شما عنوان خواهیم کرد.

آتليه عکاسی در تهران

آتليه عکاسی در تهران
آتليه عکاسی در تهران

 

خدمات آتلیه فرزند پاک

عکاسی بارداری

یکی از خدمات مجموعه ما، عکاسی از مادران باردار است، که سعی کرده ایم با بهترین تم ها و پوزیشن های جدید توانسته باشیم رضایت شما را جلب کنیم، در همین راستا امکانات آتلیه بارداری را میتوان نقاشی بر روی شکم توسط نقاش حرفه ایی انجام می گیرد دانست و همچنین مزیت مهم آتلیه بارداری فرزند پاک، داشتن آرشیو کاملی از لباس های بارداریست که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

عکاسی نوزاد

خدمتی دیگر از فرزند پاک عکاسی حرفه ای نوزاد است و زمان مناسب از نوزادان بین 7 تا 15 روزگی است که فضایی پاکیزه و گرم در کنار کادر کار آزموده در محیط مجهز به دماسنج یک فضای آرام و دلنشین با تم های متعدد نوزاد، لباس های نوزاد هم جزو مزیت های آتلیه به شمار می رود و پرسنل هنرمند مرد و زن ما با دوره های تخصصی نوزاد و عکاسی نوزاد در اختیار شما هستند.

عکاسی کودک

همانطور که می دانید کودکان در سن رشد بسیار چهره دلربایی دارند و حیف است که این چهره ها به رویا تبدیل شود و یاد آور میشویم کودکان از دو چیز بسیار ترس دارند: 1- آرایشگاه 2-آتلیه

اما با افتخار میتوانیم اعلام کنیم مجموعه فرزند پاک دارای پرسنل هنرمندی است که دوره های رفتار شناسی و روانشناسی کودک را آزموده اند و این یعنی با خیال راحت میتوانید به ما اعتماد کنید چرا که ما می دانیم با کودک دلبنتان چگونه رفتار کنیم و زمان عکاسی را 1 ساعت و 30 دقیقه در نظر گرفته اییم، چون کودکان معمولا تا 45 دقیقه ابتدای عکاسی بیشترین همکاری را کرده و تیم مجرب و حرفه ایی آتلیه فرزند پاک بهترین ها را در این زمان طلایی برای کودک دلبندتان ثبت خواهد نمود

ژورنال رشد

خدمت متمایز دیگری که آتلیه فرزند پاک ارائه نموده، تهیه ژورنال رشد می باشد که از ابتدای زندگی نوزاد (مرحله بارداری) شروع شده و تا یکسالگی یا دو سالگی ادامه می یابد.

در این دوران، کودکان تغییرات سریعی دارند که طی یکسال میتوان عکسهای بسیار متفاوتی را از حالت های گوناگون کودک ثبت نمود.

مراحل عکاسی با هماهنگی آتلیه و در زمان هایی است که بیشترین تغییرات در آنها شکل میگیرد.

بارداری نوزادی،4تا 6 ماهگی(که اغلب کودک میتواند روی سینه بلند شود واصطلاحا گردن بگیرد).

11 تا 13 ماهگی(علاوه بر عکس های تولد میتوانند ایستاده عکس بگیرند).

فرزند پاک را در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

پیج اینستاگرام آتلیه نوزاد

پیج تلگرام آتلیه نوزاد

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.