آتلیه بارداری به همراه آرشیو لباس

آتلیه بارداری به همراه آرشیو لباس

یکی از خدمات حال حاضر آتلیه فرزند پاک عکاسی بارداری است که بر سه بخش تقسیم می شود.
عکاسی بارداری متداول که در پست های گذشته به توضیح این پوزیشن عکاسی پرداختیم.
امروز پست خود را با این عنوان شروع کرده اییم “آتلیه بارداری به همراه آرشیو لباس”

قبل از هر چیزی اعلام کنیم امسال هم مانند هر سال های گذشته عکاسی فضای باز به همراه باغ های اختصاصی اماده است و شما عزیزان با فرا رسیدن فصل گرم تابستان می توانید زیباترین عکس ها را با ما به ثبت برسانید.

آتلیه بارداری به همراه آرشیو لباس

طی چند سال فعالیت در گرایش عکاسی بارداری،تصمیماتی انجام گرفت جهت رفاه حال مشتریان عزیزمان و توانستیم زیباترین آرشیو لباس بارداری که به صورت دوره ایی بروز رسانی می شوند را به صورت رایگان در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم.

مادران عزیز باردار می توانند بدون پرداخت هیچ گونه ورودیه و بدون محدودیت در انتخاب عکس با انواع لباس بارداری رایگان عکاسی انجام دهند.

آتلیه بارداری به همراه آرشیو لباس

برای عکاسی بارداری از 45 دقیقه تا 1.5 ساعت زمان در نظر گرفته شده است،پوشش و پوزیشن عکاسی بارداری با راهنمایی عکاس هنرمند ما صورت خواهد گرفت و این اطمینان را داشته باشید که عکاسی شما به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

کمی با آتلیه فرزند پاک آشنا شوید :

آتليه فرزند پاک در جهت بهبود کيفيت خدمات خود تلاش مي کند تا از هر لحاظ بتواند خدمات گسترده و منحصر به فرد را ارائه نمايد.
يکي از مزاياي آتليه فرند پاک در اختيار داشتن نيروهاي کار آزموده در تمامي بخش ها است.

به طور مثال در بخش عکاسي پرسنل کاملاً با شرايط رشد نوزادان و کودکان آشنا هستند و آگاهی دارند که در هر شرايطي با فرزندان دلبندتان چگونه رفتار کنند.
از ديگر مزاياي آتليه کودک استفاده از بهترين و پاکيزه ترين تجهيزات به خصوص بخش آتليه نوزادان ميباشد، هم چنين با رصد و پيگيري روزانه از وضعيت پوزيشن ها و مدل هاي بروز در دنيا در اين امر مهم نيز پيشگام هستيم.

ما در تلاشيم تا بروزترين متدهاي روز دنيا را در اختيار مشتريان قرار دهيم و نيز خودمان ابداع کننده متدها، دکورها و پوزيشن هاي حرفه ايي عکاسي در شرق تهران هستيم.

پیج اینستاگرام عکاسی بارداری

آتلیه بارداری به همراه آرشیو لباس

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.