آتلیه تخصصی کودک فرزند پاک

آتلیه تخصصی کودک فرزند پاک

آتلیه عکاسی دیگر مانند گذشته نیست، یک مغازه داشته باشیم و چند تم ساده که در آن برای همه افراد و محدوده سنی کار عکاسی یا فیلمبرداری انجام دهیم.

امروزه نیاز های مردم فراتر رفته و به هر چیزی تخصصی نگاه می کنند،جالب تر از آن اینستاگرام و گوشی های موبایل باعث شده مردم بیشتر به عکاسی و فیلمبرداری اهمیت دهند.

دیگر سطح توقع مردم از یک عکاسی خوب فقط عکس گرفتن با موبایل نیست، خیلی از افراد از دوربین های معمولی تا حرفه ایی استفاده می کنند.

آتلیه تخصصی کودک فرزند پاک

اما باز اگر یک دوربین خوب هم داشته باشید به تجهیزات یک آتلیه نخواهد رسید، حال اگر آن آتلیه کاملا تخصصی و هدفمند عمل کرده باشد چه بهتر. . .

آتلیه تخصصی کودک “فرزند پاک” یکی از مجموعه هایی می باشد، که در صنعت عکاسی در تخصص کودک و بارداری پا به عرصه گذاشته، در حال حاضر یکی از تخصصی ترین آتلیه های شرق تهران است،

چرا که این مجموعه فقط عکاسی بارداری، عکاسی نوزاد ، عکاسی کودک ، انجام می دهد و برای این گرایش شغلی محیط و تجهیزات خود را طبق نیاز مشتری فراهم کرده است.

زیباترین تم های بانوان باردار،تم های نوزاد و تم های کودکانه برای کودکان که باعث هم زیبایی کار می شود و هم احساس آرامش کودکان در حین عکاسی شده است

تجهیزات تخصصی که با افتخار میتوان گفت تنها دارنده تشخیص رنگ محیط در شرق تهران یکی از تخصصی ترین تجهیزات مهم یک عکاسی است و تکنولوژی روز اروپا را در آتلیه ما تجربه کنید.

آتلیه کودک فرزند پاک آرشیو بزرگ و زیبایی را گلچین کرده و علاوه بر لباس های بارداری و ست های بزرگ نوزاد دارای ست لباس کودکان هم است در کنار این لباس های زیبا عروسکها و انواع وسایل کوچک کودکان را دارا می باشد.

آتلیه تخصصی کودک “فرزند پاک” دارای پرسنلی خوش ذوق هنرمند و خیلی مهربان است ، که طی آموزش هایی توانسته اند رفتار شناسی کودکان و آموزش های دوره های بارداری و نوزادی را فرا گیرند.

بعد از گذراندن آزمونهای متعدد آنها را جذب کرده و در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند.

اگر شما هم به دنبال یک آتلیه تخصصی کودک هستید و قصد دارید عکاسی بارداری، نوزاد، یا کودک انجام دهید حتما به مجموعه ما سر بزنید همچنین میتوانید از قسمت گالری عکاسی به مشاهده نمونه کارها مشغول شوید و اگر مورد پسندتان واقع شد.

بعد از تماس و رزرو تلفنی با امنیت کامل در محیطی کاملا پویا با دو واحد خانم و آقا به راحتی زیباترین عکسها را برایتان خلق کنیم. امیدواریم بتوانیم شما را هم در باشگاه مشتریان خود جذب کنیم. ما منتظر شما هستیم.

آتلیه تخصصی کودک فرزند پاک

کانال تلگرام بارداری 

پیج اینستاگرام فرزند پاک 

عکاسی کودک فرزند پاک

آتلیه کودک فرزند پاک

آتلیه کودک شرق تهران

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر

نظرات بسته شده است.