عکاسی کودک و چگونگی رزرو وقت مشتریان

عکاسی کودک و چگونگی رزرو وقت مشتریان

مشتریان عزیز اطلاع داشته باشند اگر به جستوجوی آتلیه کودک در تهرانپارس هستید آتلیه فرزند پاک یکی از تخصصی ترین مجموعه های عکاسی بارداری ،نوزاد ، کودک ، در شرق تهران است.

جهت رفاه حال مشتریان عزیز آتلیه فرزند پاک در دو بخش مجزا تشکیل شده است چرا که عکاسی بارداری یا عکاسی نوزاد یک کار کاملا تخصصی و هم نیازمند آرامش برای عکاس و مشتری عزیز است.

قبل از انجام رزرو وقت حتما گالری عکس های ما را مشاهده کنید:

گالری آتلیه فرزند پاک

اگر نمونه کارهای آتلیه فرزند پاک را مشاهده کردید و این افتخار نصیب ما شده تا شما عزیزان را جذب کرده ایم، خاطر نشان می کنیم برای انجام عکاسی می بایست رزرو وقت قبلی انجام دهید تا به راحتی در زمان و وقت مناسب خودتان به آتلیه تشریف بیاورید و بدون اتلاف وقت به راحتی خلق تصاویر شما را تحقق بخشیم.

عکاسی کودک و چگونگی رزرو وقت مشتریان

به مشتریان عزیزی که میخواهند نمونه کار های بارداری را بررسی کنند عرض خواهیم کرد به دلیل حفظ شئونات و شرایط عرفی و رعایت قوانین جمهوری اسلامی حتما با حضور در آتلیه می توانند نمونه کارهای بارداری را مشاهده کنند و فقط بانوان می توانند به مشاهده آنها بپردازند.

رزرو وقت آتلیه فرزند پاک

  1. تماس با آتلیه فرزند پاک و بخش مشاوره

  2. تعیین روز و رزرو وقت

  3. واریز بیعانه برای تاییدیه روز عکاسی

  4. حداقل 5 دقیقه قبل از عکاسی در آتلیه حضور داشته باشید

در انتها خاطر نشان کنیم که در آتلیه فرزند پاک آرشیو کاملی از لباس های بارداری ، لباس نوزاد ، لباس کودک، ست مادر دختر، ست پدر پسر، موجود می باشد و استفاده آنها رایگان است.

همچنین این مجموعه هیچ نوع ورودیه ایی ندارد و محدیدت در انتخاب عکس هم نخواهید داشت

شروع قیمت های ما از 34 هزار تومان می باشد و از نظر کیفیت چاپ با ادعای بهترین کیفیت چاپ در منطقه شرق تهران در حال فعالیت هستیم،چاپ عکسهای مجموعه فرزند پاک یکی از فاکتورهای مهم جذب مشتری ما بوده و توانسته اییم مقام کیفیت مطلوب چاب از دیدگاه مشتری را با افتخار بدست آوریم و این یک افتخار بزرگیست که در سال 97 کسب کردیم.

پیج رسمی ایسنتاگرام آتلیه فرزند پاک

 

عکاسی کودک و چگونگی رزرو وقت مشتریان

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.