عکس نوزاد پسر خوشگل

عکس نوزاد پسر خوشگل

لبخند کودک:
پس از یک هفته از تولد نوزاد ، شما نمیتوانید خیلی با نوزاد در تماس باشید و همینطور اون نمیتواند شما را به خوبی ببیند،کودک فقط یک لبخند یا خنده خواهد داشت.لبخند در این سن تنها ناخودآگاه اتفاق می افتد به به زبان علمی آن خنده مکانیکی و هیچ بنیان شادی ندارد.

 

بعد از گذشت یک ماه انتظار داشته باشید تا شما را شروع به شناسایی کرده و شما باید با او تماس چAمی بر قرار کنید،که لحظه ایی دلپذیر به خودی خود است.

پس از سپری شدن پنج هفته، شما می توانید اولین لبخند فرزند دلبنتان را مشاهده کنید، لذت ببرید و این لبخند میتواند خیلی دلایل داشته باشد. پاسخ به شما وقت در آغوش کشیدن،شنید صدای دیگری زیا برخی حرکات و علائم

یکی از لذت بخش ترین لحظات زمانیست، که کودک شما در آتلیه فرزند پاک، عکاسی کند. اولین لبخندهای قشنگ نوزاد نه تنها به شما حس خاصی دست می دهد بلکه ثابت کننده این است هر انسانی که چشم به جهان گشوده، خنده، شادی، نشاط و گرمی را درک می کند.

عکس نوزاد پسر خوشگل
عکس نوزاد پسر خوشگل

تخصص آتلیه فرزند پاک به وجود آوردن این لحظه شیرین است و ثبت عکاسی از همان لحظات که میتواند گوشه ایی از زیبایی ها و لحظات خوش زندگیتان را به ثبت برساند تا در گوشه آلبوم خاطراتتان جای بگیرد.

شاید روزی یادی از گذشته که کنید ما را هم به یاد آورید آن روز دیر نیست و مجموعه ما در تلاش است این آلبوم را کامل تکمیل کند و در آینده به فرزندانتان هم خدمات حرفه ای خود را ارائه دهند چرا که آنها هم فرزند دار و نیاز به ثبت لحظاتی زیبایی زندگی کودکشان خواهند شد.

 

در ادامه با ما همراه باشید با عکس نوزاد پسر خوشگل در واقع مجموعه ایی از عکسهای روز خارجی که منتخب سایت ما می باشد و به صورت گلچین شده زیباترین ها را جمع آوری کرده و استفاده خواهد شد.

عکس نوزاد پسر خوشگل
عکس نوزاد پسر خوشگل

عکس نوزاد پسر خوشگل

عکس نوزاد پسر خوشگل

عکس نوزاد پسر خوشگل

در صورتی که قصد دارید زیباترین عکس های دختر و پسر ایرانی از نوزازد تا کودک را مشاهده کنید از بخش زیر می توانید به مشاهده هر کدام از عکسها بپردازید.

ابتدا برای جنسیت عکس را با کلیک بر روی هر ایتم انتخاب کنید و بعد از آن بر وارد گالری عکاسی بر اساس تفکیک سن خواهید شد و می توانید عکس های بسیار زیبایی را از نوزادی تا کودک را مشاهده کنید.

زیباترین عکس های کودک دختر 

زیباترین عکس های کودک پسر

تویتر آتلیه فرزند پاک

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.