معرفی آتلیه بارداری فرزند پاک

معرفی آتلیه بارداری فرزند پاک

فرزند پاک یکی از آتلیه های قدیمی و تخصصی در شرق تهران است.

آتلیه بارداری فرزند پاک با بیش از 15 سال تخصص در زمینه عکاسی بارداری، نوزاد و کودک، توانسته طیف وسیعی از مخاطبین را جذب خود نماید.

این مرکز صرفا به صورت تخصصی در زمینه بارداری، نوزاد و کودک فعالیت می نماید و هیچگونه فعالیت جانبی ندارد. به همین دلیل، به آموزش و پرورش کادری مجرب به لحاظ روانشناسی و تکنیک عکاسی پرداخته است.

آتلیه بارداری و نوزاد فرزند پاک

فرزند پاک در حال حاضر در دو طبقه مستقل و مجزا فعالیت می نماید که طبقه اول آن واحد اداری و طبقه دوم آن اتلیه بارداری، آتلیه نوزاد و آتلیه کودک است.

دسترسی به فرزند پاک از طرق مختلف امکان پذیر است که در ادامه آنها را شرح می دهیم.

آتلیه بارداری فرزند پاک واقع در اتوبان باقری جنوب به شمال، نبش ورودی فلکه سوم، جنب طباخی امیر و گلفروشی، پلاک ۱۰۳، واحد ۲ است که در این مکان، فولکس معروف آتلیه قابل رویت می باشد.

آتلیه بارداری فرزند پاک

آتلیه بارداری در شرق تهران ، آتلیه بارداری در تهرانپارس

برای دسترسی از طریق مترو در محدوده تهرانپارس، می توانید از خط یک مترو تهران و ایستگاه شهید باقری و یا ایستگاه تهرانپارس استفاده نمایید.

در صورت استفاده از خودروی شخصی، می توانید از اتوبان های رسالت و شهید باقری و بعد خیابان فرجام و یا از طریق میدان رسالت، خیابان هنگام و سپس خیابان فرجام به آتلیه کودک مراجعه نمایید.

آتلیه بارداری در هفت حوض

برای دسترسی به آتلیه، چند مسیر مختلف از طریق میدان نبوت یا هفت حوض وجود دارد.

مسیر اول از طریق عبور از میدان هفت حوض، خیابان گلبرگ شرقی (جانبازان شرقی)، اتوبان شهید باقری، خیابان فرجام به سمت شرق و قبل از چهارراه دوم (قبل از گلشنی)

مسیر دوم از طریق عبور از میدان هقت حوض یا نبوت، خیابان گلبرگ غربی (جانبازان غربی)، خیابان آیت الله مدنی، میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان فرجام به سمت شرق

آتلیه بارداری در پاسداران

دسترسی به مجموعه فرزند پاک از طریق محدوده پاسداران و هروی

مسیرهایی دسترسی از طریق اتوبان شهید صیاد شیرازی، همت، شهید زین الدین، شهید باقری و خیابان فرجام و یا اتوبان شهید بابایی، شهید باقری و خیابان فرجام است.

آتلیه بارداری

آتلیه بارداری فرزند پاک در تهران شامل انواع دکورها، تم ها و آرشیو لباس ها در طرح ها و رنگ های مختلف است که استفاده از آنها برای مشتریان رایگان است.

مدت زمان عکاسی بارداری در آتلیه تخصصی بارداری یک ساعت و سی دقیقه است که به صورت کاملا اختصاصی برای یک مشتری در نظر گرفته شده و در این مدت، مشتری دیگری پذیرش نمی شود.

اتلیه بارداری و نوزاد فرزند پاک، هیچگونه مبلغی به عنوان ورودی از مشتریان دریافت نمی نماید.

با توجه به تعداد مشتریان، خواهشمندیم از 10 روز قبل، برای رزرو نوبت اقدام نمایید.

در هر لحظه که نیاز به مشاوره داشته باشید، همکاران واحد فروش ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان و مشاوره می باشند. فقط کافیست با شماره 77869038 تماس حاصل نمایید.

ساعات کار آتلیه همه روزه به غیر از تعطیلات رسمی از ساعت 10:30 لغایت 19 می باشد.

نمونه لباس های بارداری در آتلیه بارداری فرزند پاک در تهرانپارس

برای مشاهده آرشیو کامل لباس بارداری کلیک نمایید

بهترین آتلیه بارداری در تهران

در ادامه می توانید به صورت اختصاصی، مطالب مرتبط با آتلیه بارداری را ملاحظه بفرمایید:

آتلیه بارداری یا نوزاد در هروی

آتلیه بارداری پاسداران

آتلیه کودک در دردشت

گالری عکس بارداری

عکاسی بارداری

بهترین آتلیه بارداری در شرق تهران و تهرانپارس

عکاسی بارداری

آتلیه بارداری تهرانپارس

آتلیه بارداری شرق تهران

آتلیه عکاسی

عکس بارداری

مدل عکس بارداری

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. […] عکاسی بارداری امروز در آتلیه های تخصصی بارداری به عنوان یک حرفه ی خاص انجام می شود. اگر شما دوست دارید تا عکس های با کیفیت داشته باشید می توانید به آتلیه بارداری مراجعه کنید، در غیر اینصورت می توانید عکس سفلی بارداری بگیرید یا اینکه با همسرتان عکس دو نفره بارداری بگیرید. […]

نظرات بسته شده است.