آتلیه کودک و بارداری سرسبز

آتلیه کودک و بارداری سرسبز

محله سرسبز با توجه به نزدیک بودن به لوکیشن آتلیه فرزند پاک می تواند گزینه مناسبی برای اهالی این منطقه باشد تا بتوانند از خدمات آتلیه کودک فرزند پاک استفاده کنند.

آتلیه فرزند پاک با خدمات متعددی که در اختیار مشتریان قرار داده است توانسته نظر آنها را جلب کند، عملکرد آتلیه بارداری فرزند پاک آنقدر در سطح شرق استان بالا بوده که توانسته در بحث کیفیت نظر همگان را به خود جلب کند.

آتلیه کودک و بارداری سرسبز

این خدمات به صورت کاملا تخصصی انجام می شود و پرسنلی که در آتلیه فرزند پاک در حال فعالیت هستند از بهترین و متخصص ترین پرسنل استان تهران می باشند.

ما سعی کرده اییم تمام خدمات را برای مشتریان به نحوه احسنت ارائه نماییم، این خدمات شامل ارائه آرشیو لباس های رایگان برای مشتریان عزیز است.

این مجموعه لباس ها در رنگ بندی های مختلف موجود می باشد و برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد. زیباترین لباس های بارداری ، انواع لباس های خاص نوزادی و لباس های کودک را می توانید به صورت رایگان با آنها عکاسی کنید.

آتلیه فرزند پاک داری ورودیه رایگان می باشد و هیچ محدودیتی در انتخاب عکسها وجود نخواهد داشت، شما می توانید هر تعداد عکس که خواستید برای خودتان انتخاب و چاپ کنید.

به یاد داشته باشید تمامی کار صفر تا صد عکاسی بارداری را پرسنل خانم ما انجام خواهند داد 

شرایط و نحوه عکاسی در آتلیه فرزند پاک

حداقل یک هفته قبل رزرو وقت خود را انجام دهید. برای اینکار حتما با آتلیه تماس بگیرید و وقت خود را فیکس کنید تا بتوانیم خدمات خود را به نحو احسنت به شما ارائه دهیم.

راستی به اطلاع مشتریان عزیز برسانیم شروع قیمت ها از 34ر هزار تومان می باشد که از سایز 16×21  شروع می شود خاطر نشان کنیم تمامی کارهای چاپ آتلیه فرزند پاک توسط لابراتوری تخصصی کودک انجام خواهد شد که تنها لابراتور تخصصی در ایران می باشد.

همچنین ما سعی کرده اییم بیشتر کیفیت را به مشتریان ارائه نماییم، استفاده از بهترین دوربین های روز دنیا تجهیزات جانبی بسیار کمیاب در عکاسی و همچنین پرسنل هنرمند و متخصص لازمه کار ما بوده است تا بتوانیم پیشرفت های چشم گیری را در شغل خود داشته باشیم.

برای مشاهده نمونه کارهای ما از گالری های زیر  استفاده کنید

گالری عکس بارداری 

گالری عکس کودک پسر

گالری عکس کودک دختر

یکی از خدمات متامیز آتلیه فرزند پاک عکاسی فضای باز در باغ های اختصاصی است که می توانید بعد از مشاهده نمونه کارهایف فضای باز با ما جهت رزرو وقت عکاسی در باغ تماس بگیرید.

عکاسی فضای باز

پیج اینستاگرام آتلیه فرزند پاک

آتلیه بارداری و کودک قنات کوثر

آتلیه بارداری در نارمک

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.