ایده عکاسی نوزاد – زیباترین و حرفه ایی ترین ایده های عکاسی نوزاد

ایده عکاسی نوزاد

ایده های خوب می تواند خارق العاده باشند، ما امروز مجددا از عکاسی نوزاد برای شما خواهیم گفت، آنقدر این موضع و رشته عکاسی برای مجموعه فرزند پاک شیرین است که هر چه در موردش  صحبت کنیم  کم است.

در این بخش سعی کرده اییم برای والدین عزیزی که قصد دارند در منزل خود از نوزاد دلبندشان عکاسی انجام دهند ایدهای جالبی را فراهم سازیم تا بتواننده با بهره گیری از این عکسها زیباترین ها را برای فرزندشان خلق کنند.

تمامی این عکسها از سایت های خارجی و پیج های بروز دنیا جمع آوری شده هیچ کدام از این عکسها متعلق به پروژه های انجام شده آتلیه نوزاد فرزند پاک نیستند.

از گالری عکاسی های انجام شده فرزند پاک حتما دیدن کنید 

گالری عکس نوزاد دختر

گالری عکس نوزاد پسر

ایده عکاسی نوزاد

با ما همراه باشید تا از ایده های ناب عکاسی نوزاد در دنیا که برایتان آماده کرده ایم دیدن کنید.توجه داشته باشید اگر ذهن خلاقی داشته باشید می توانید با یک دوربین عکاسی معمولی یا یک موبایل مشابه این عکسها را در منزل خود انجام دهید.

1- ساخت بکگراند مناسب:

با یک عدد چسب و چند کاغذ کادو یا پارچه های خاص می توانید یک بکگراند کودک در ابعاد کوچک تهیه کنید تا زیبایی کار عکاسیتان فوق العاده باشد

2- نورپردازی و بازتاب نور:

می توانید با وسایلی که در منزل دارید در کنار پنجره ای نور گیر دکور خودتان را آماده کنید و از فیبر ایستاده برای رفلکتور استفاده نمایید. ما سعی کرده ایم عکسهای را برایتان انتخاب کنیم تا شما با دیدن آنها خلاقیتتان شکوفا گردد و بتوانید چیزی مشابه تصویر زیر را اجرا نمایید.

 

3- استفاده از وسایل منزل در عکاسی کودک:
ایده عکاسی نوزاد
ایده عکاسی نوزاد
ایده عکاسی نوزاد
ایده عکاسی نوزاد

 

کلی عکس نوزاد و کودک با دکورهای متنوع حتما 

عضویت در پیچ رسمی فرزند پاک 

ایده عکاسی نوزاد  ایده عکاسی نوزاد ایده عکاسی نوزاد ایده عکاسی نوزاد ایده عکاسی نوزاد ایده عکاسی نوزاد

 

ايده عکس خانگی نوزاد

نکات عکاسی نوزاد

استفاده از حلقه گل در عکاسی نوزاد

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.