ایده ناب عکس ولنتاین نوزاد و کودک

ایده عکس ولنتاین نوزاد و کودک

روز عشق هم مانند سایر مناسبت های دیگر، زمانی عالی برای عکاسی نوزاد دلبند شما است. همه ی والدین دوست دارند تا از هر وقت و زمانی برای عکس انداختن از فرزند خود استفاده کنند و بهره مند شوند.

ولنتاین در تقویم میلادی و روز عشق در تقویم شمسی نیز زمانی خاص برای ابراز یک دنیا عشق و محبت پدر و مادرها به فرزند یا فرزندان شان است.

شما می توانید هم در منزل و هم در یک آتلیه تخصصی نوزاد، عکس های متنوعی را از فرزند خود تهیه کنید. آتلیه تخصصی فرزند پاک در تهرانپارس یک مرکز عکاسی برای همه ی کسانی است که دوست دارند تا از کودک خود؛ عکسی خاص داشته باشند.

ایده عکس ولنتاین نوزاد و کودک

یک ایده ی ساده و البته زیبا برای عکاسی نوزاد در روز عشق استفاده از گل است. عکاسان از گلبرگ ها، دسته گل یا گل های تکی برای دکور عکس استفاده می کنند تا بتوانند فضایی هماهنگ با این مناسبت را ایجاد کنند.

برای این کار شما باید ابتدا یک جای مناسب را در آتلیه یا منزل خود انتخاب کنید. دقت کنید که انتخاب پس زمینه ی روشن بهترین کار در زمانی است که شما می خواهید از گلبرگ های قرمز استفاده کنید. با این روش هم گلبرگ ها بهتر به چشم می آیند هم زیباتر جلوه می کنند.

می توانید گلبرگ ها را به شکل قلب یا دایره ای یا اشک در بیاورید. نوزاد را وسط آن بنشانید و از بالا عکاسی کنید. اگر در منزل مشغول این کار هستید می توانید با آرامش انواع مدل ها را عکاسی کنید و بعد بهترین را انتخاب کنید.

می توانید لباس نوزاد را از رنگ های قرمز یا سبز انتخاب کنید که با دکور همخوانی داشته باشد. از طرفی هم می توانید یک دسته گل یا شاخه ی گل دست نوزاد بدهید یا اینکه کنار گلبرگ ها روی زمین قرار دهید.

ایده عکس ولنتاین نوزاد و کودک

به هر حال ایده های بسیار متنوعی برای این فرم عکس وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید. اگر به عنوان یک عکاس این مطلب را می خوانید پیشنهاد می کنیم تا روش های مختلف و تزیینات گوناگون با این تم را امتحان کنید.

برای تست کردن می توانید یک عروسک را وسط گلبرگ ها قرار دهید و نتیجه ی کارهای خود را بررسی کنید. این ایده بدون شک یکی از محبوبترین ایده های عکاسی نوزاد در ولنتاین است.

ایده عکس خانوادگی ولنتاین

ایده عکس نوزاد برای ولنتاین

گالری تم ولنتاین نوزاد و کودک

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.