بهترین پوزیشن عکس پرتره نوزاد

پوزیشن عکس نوزاد

عکاسی از نوزاد، دنیایی پر شور و هیجان برای عکاسان است؛ چرا که در آن انواع ایده های به کار رفته شده همراه با شیرینی نوزاد آمیخته می شود و بسیار لذت بخش است.

انواع گوناگون و متنوعی از پوزیشن های مختلف برای عکاسی نوزاد وجود دارد که عکاسان می توانند از آنها برای تهیه یک عکس خلاقانه بهره مند شوند.

همانطور که در مطالب قبلی عکاسی از نوزاد نیز توضیح داده ایم، بهترین زمان برای عکاسی نوزاد تا 20 روزگی نوزاد است.

چرا که در این دوران، نوزاد به خواب عمیقی می رود و عکاسی و حالت دادن بدن آنها آسان تر است.

با این وجود، برخی مسایل درباره ی عکاسی نوزاد وجود دارد که سبب می شود تا عکاسان به فکر انتخاب پوزیشن بیفتند و هر حالتی را برای هر نوزادی استفاده نکنند.

برای مثال نوزادانی که زودتر از موعد اصلی خود به دنیا بیایند، نحیف تر و حساس تر هستند. به همین دلیل امکان استفاده از برخی حالت ها برای آنها ممکن نیست.

برخی نوزادان تحریک پذیرتر هستند و به دلایلی مانند کولیک یا رفلاکس حساسیت بیشتری دارند، برای عکاسی از این نوزادان نیز، عکاسان باید مهارت بسیاری به خرج داده و تلاش فراوانی برای پیدا کردن موقعیتی با حفظ آرامش نوزاد کنند.

یکی از زیباترین و جذاب ترین پوزیشن های عکاسی نوزاد، حالتی است که نوزاد روی شکم خوابیده و دستهای او را زیر چانه اش قرار می دهند.

این پوزیشن بدون شک یکی از بهترین انواع حالت های مناسب برای عکاسی نوزاد است، چرا که در آن چهره ی نوزاد به طور کاملا واضح مشخص است.

پوزیشن عکس نوزاد
پوزیشن عکس نوزاد

پوزیشن عکس نوزاد

پوزیشن عکس نوزاد
پوزیشن عکس نوزاد

پوزیشن عکس نوزاد

برای این پوزیشن می توان از انواع بک گراندهای رنگارنگ و زیبا را با پارچه های مختلف ساده یا طرح دار استفاده کرد.

همچنین استفاده از انواع کلاه، تاج و هدبندهای نوزادی نیز در این عکس ها مرسوم است. شما می توانید با نگرشی تیز بین و خلاقانه، وسایل دیگری را نیز به دکور اضافه کنید و عکس را خاص تر کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] این حالت به آیفون +7، +8 یا X و مدل های بالاتر نیاز دارد. عکس پرتره با عکس معمولی تفاوتی ندارد، زیرا تاری به طور خودکار […]

نظرات بسته شده است.