راهنمای انتخاب آتلیه عکاسی برای نوزاد

وقتی شما صاحب فرزند می شوید به خصوص اگر صاحب اولین فرزند شده باشید، پر از شور و هیجان هستید تا از نوزاد خود عکس های مختلف بیندازید. آن را به عزیزان تان نشان دهید و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید تا بستگان و دوستان تان نیز، فرزند شما را ببینند.

برخی از والدین دوست دارند تا از فرزندان خود عکس های حرفه ای تهیه کنند، برای این کار نیاز است تا به یک آتلیه ی تخصصی عکاسی نوزاد مراجعه کنند.

اما برای بیشتر والدین انتخاب یک آتلیه عکاسی مناسب کار دشواری است. ما در این مطلب توضیحاتی به شما می دهیم که می تواند کار را برای تان آسان تر کند.

از آشنایان و اقوام سوال کنید

هیچ تحقیقی مانند پرسیدن از کسی که خودش برای عکاسی به یک آتلیه عکاسی رفته است، نمی تواند پاسخ شما را واضح و دقیق بدهد. سعی کنید از آشنایان بپرسید و ببینید که آنها برای عکاسی به کجا رفته اند. دلایل رضایت و عدم رضایت آنها چه بود؛ نام و اطلاعات مربوط به عکاسی را از آنها جویا شوید تا بتوانید در انتخاب نهایی خود آنها را لحاظ کنید.

راهنمای انتخاب آتلیه عکاسی برای نوزاد

در اینترنت جستجو کنید

وقتی کسی به شما یک آتلیه را معرفی کرد یا اینکه خودتان خواستید در شهر یا محله تان یک آتلیه را پیدا کنید؛ می توانید این کار را با جستجو در موتورهای جستجوی اینترنت یا شبکه های اجتماعی انجام دهید. اگر آتلیه ای سایت، کانال یا صفحه ای داشته باشد؛ قطعا نمونه کارهای خود را در آن منتشر می کند. شما می توانید عکس ها را به دقت مشاهده کنید و ببینید که آیا با سلیقه ی شما همخوانی دارد یا خیر.

از مزایای دیگر جستجو در اینترنت این است که شما می توانید نظرات دیگران و کسانی که به آتلیه مورد نظر مراجعه کردند، بخوانید. صد در صد این نظرات می تواند در انتخاب شما اثرگذار باشد. میزان رضایتمندی یا عدم رضایت مخاطبان می تواند نمایانگر کیفیت کار یک مجموعه باشد.

به عنوان مثال شما می توانید کلمات زیر را در گوگل جستجو نمایید:

بهترین آتلیه کودک در تهران

بهترین آتلیه بارداری در تهران

بهترین آتلیه نوزاد در تهران

ابتدا از محله و منطقه ی خود شروع کنید

امروزه با گسترش روز افزون انواع رشته های تخصصی عکاسی، آتلیه های مجهزی در خیلی از محله ها و مناطق شروع به کار کرده اند. بهتر است که ابتدا منطقه ی خود را بررسی کنید. اگر شما بتوانید یک آتلیه ی خوب را نزدیک منزل تان پیدا کنید بهتر از این است که راهی طولانی را با نوزاد کوچک خود طی کنید تا به یک آتلیه در نقطه ی دیگر شهر بروید.

پس چنانچه آتلیه ای با کیفیت مناسب در نزدیکی محل زندگی خود پیدا کردید، اولویت انتخاب تان را آنجا بگذارید. فراموش نکنید که شما یک نوزاد تازه به دنیا آمده به همراه دارید و ممکن است مسایلی پیش بیاید که نیاز داشته باشید سریع به منزل برگردید. از طرفی آلودگی هوا به خصوص در کلان شهرها؛ اصلا برای نوزاد مناسب نیست.

راهنمای انتخاب آتلیه عکاسی برای نوزاد

به عنوان نمونه شما میتوانید کلمات زیر را در گوگل برای محله و منطقه خود جستجو نمایید:

آتلیه نوزاد در شرق تهران

آتلیه کودک در شرق تهران

آتلیه بارداری در شرق تهران

آتلیه نوزاد در تهرانپارس

آتلیه کودک در تهرانپارس

آتلیه بارداری در تهرانپارس

سلیقه خود را جدی بگیرید

شما یک بار می خواهید از نوزاد کوچک تان عکس بگیرید. یک بار می خواهید هزینه کنید و طبیعی است که دوست داشته باشید عکس هایی گرفته شود که مورد پسندتان باشد. نمونه کارهای آتلیه را به دقت ببینید. اگر احساس کردید مورد رضایت تان نیست؛ تعلل نکنید و وقت هدر ندهید.

کیفیت و هزینه را مقایسه کنید

حتما شما در تحقیقات خود چندین آتلیه عکاسی را پیدا می کنید. سعی کنید قیمت عکس ها را با توجه به کیفیت آنها در نظر بگیرید. مقایسه ی قیمت باید با مقایسه ی کیفیت انجام شود. شاید شما یک آتلیه ارزان قیمت را پیدا کنید که عکس های سطح متوسطی را می اندازد و یک آتلیه گران را پیدا کنید که عکس هایی عالی اما با قیمت بالا می اندازند. به میزان بودجه خود توجه کنید و از تحقیق ناامید نشوید؛ حتما آتلیه هایی با کیفیت مناسب و قیمت خوب پیدا می کنید.

راهنمای انتخاب آتلیه عکاسی برای نوزاد

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.