عکاسی نوزاد با تم زنبوری

خلاقیت در عکاسی همیشه مهیج است به خصوص وقتی پای نوزاد و کودک در میان باشد. یکی از بهترین خلاقیت هایی که برای عکاسی وجود دارد استفاده از تم های خاص است. برخی از تم ها با رنگ ها معنا پیدا می کنند، برای نمونه تم با رنگ صورتی، قرمز، آبی، زرد و … . این تم ها با توجه به جنسیت نوزاد استفاده می شوند.

شما می توانید انواع این تم های محبوب را در سایت فرزند پاک مشاهده کنید. به طور معمول تم های صورتی، قرمز و زرد را برای نوزادان دختر استفاده می کنند و تم هایی با رنگ های آبی، طوسی و تیره برای نوزادان پسر به کار برده می شود.

عکاسی نوزاد با تم زنبوری

البته این مساله همیشگی و یک قاعده نیست و برخی اوقات با تغییراتی در تم، فضا برای عکاسی نوزاد مورد نظر آماده می شود. به طور نمونه ممکن است عکاسان فضای یک تم آبی را با گل های صورتی و قرمز، برای عکاسی نوزاد دختر مهیا کنند.

گذشته از تم های رنگی، استفاده از تم هایی با رنگ و لعاب حیوانات دوست داشتنی نیز جالب توجه است. یکی از این تم ها زنبور است. استفاده از این تم به دلیل جذابیت رنگی که در آن وجود دارد، محبوب است.

همانطور که می بینید استفاده از یک لباس راه راه زرد و مشکی نشانه ای از زنبور است. یک کلاه با شاخک های زنبوری نیز سر نوزاد گذاشته می شود.

عروسک زنبور و یک ظرف عسل نیز از دکورهای مورد استفاده در این ایده است. عکاسان می توانند با توجه به انتخاب طرح مد نظر خود، بهترین بک گراند و پس زمینه را برای عکاسی انتخاب کنند.

عکاسی نوزاد با تم زنبوری

در این عکس ها مشاهده می کنید که یک زیرانداز طرح زنبوری نیز برای زیباتر شدن فضا در برخی از عکس ها استفاده شده است.

از خوبی های این تم می توان به این مساله اشاره کرد که این ایده برای عکاسی نوزاد دختر یا پسر مناسب است و جنسیت نوزاد تفاوتی ندارد. از طرفی شما می توانید از انواع دکورهایی با طیف رنگی زرد، نارنجی و قهوه ای تیره یا مشکی نیز در این تم استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.