عکاسی نوزاد با تم رنگ بنفش

عکاسی دنیایی از ایده ها و خلاقیت های گوناگون است. درست از زمانی که شما موضوعی خاص را برای عکاسی انتخاب می کنید، دیگر باید به فکر این باشید که به دنبال کسب اطلاعات برای بهترین شیوه ی عکاسی باشید.

اگر عکاسی را به عنوان حرفه انتخاب کردید باید به روز باشید و همیشه در مورد سبک عکاسی مورد نظرتان ایده ها و مقالات جدید را بخوانید. تصور نکنید که می توانید همیشه در یک روند باقی بمانید. عکاسی نیز مانند سایر مشاغل دیگر یک شغل رقابتی است و برای اینکه موفق باشید باید بتوانید با ایده های جدید از رقبای خود پیشی بگیرید.

رنگ بنفش در عکاسی

ما در مطالب پیش از این، درباره تم های مختلف رنگ صحبت کردیم. هر رنگی برای خود دنیایی از آب و تاب های جذاب دارد. حال اینکه عکاس بتواند با تشخیص خود بر اساس فضا و جنسیت نوزاد یک رنگ مناسب را انتخاب کند بسیار مهم است.

عکاسی نوزاد با تم کرم رنگ

عکاسی با تم آبی رنگ

عکاسی نوزاد دختر با رنگ صورتی

ما در این مطلب درباره عکاسی با تم رنگ بنفش ایده ها و نکاتی را به شما می گوییم.

بنفش یک رنگ خاص است که نه سرد و نه گرم به حساب می آید؛ بنفش دارای طیف های مختلفی مانند یاسی، ارغوانی، بنفش آبی و بنفش قرمز و … است.

شما می توانید از انواع طیف های مختلف این رنگ در عکاسی استفاده کنید؛ البته می توانید کل عکس را به یک رنگ ثابت اختصاص دهید اما اینکه بتوانید رنگ های متنوع را به کار بگیرید، قطعا بهتر است.

همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید؛ انواع رنگ ها با شیوه های گوناگون به کار گرفته شده است.

رنگ بنفش در عکاسی

عکاسی از نوزاد پر از ایده است، حتما شما نباید دقیقا شبیه همین عکس ها را بگیرید؛ می توانید با تغییراتی که دوست دارید، عکس را جذاب تر کنید.

استفاده از برخی رنگ های روشن مانند زرد، کرم روشن یا صورتی نیز در ترکیب با بنفش زیبا می شود.

اگر رنگ اصلی شما بنفش تیره است، به هیچ عنوان از رنگ های تیره ی دیگر استفاده نکنید، چرا که فضا را تاریک می کند.

استفاده از وسایلی مانند پتو، گل های مختلف، تخت و حلقه های گل، سر بند یا شال نیز با طیف رنگی بنفش برای این سبک پیشنهاد می شود.

عکاسی از نوزاد

آتلیه نوزاد

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر

نظرات بسته شده است.