عکاسی نوزاد دختر با رنگ صورتی

عکاسی از نوزاد دختر

عکاسی از نوزاد بدون شک از شیرین ترین سبک های عکاسی است. امروزه در سراسر دنیا عکاسان زیادی در این شاخه مشغول کار هستند و همین امر سبب شده است تا ایده ها و مدل های متنوع زیادی در دسترس عکاسان وجود داشته باشد.

استفاده از رنگ ها در عکاسی از مهم ترین مواردی است که عکاسان باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند؛ این مساله به ویژه در عکس نوزاد اهمیت بیشتری دارد زیرا طراوت و شادابی نوزاد باید در عکس بروز داشته باشد.

عکاسی از نوزاد دختر

یکی از رنگ های مورد علاقه ی عکاسان و البته والدین برای عکاسی از نوزاد دختر، رنگ صورتی است. صورتی از رنگ های گرم و مهیج به شمار می آید. این رنگ ترکیبی از رنگ قرمز و سفید است. طیف های رنگ صورتی شامل گلبهی، صورتی پر رنگ، کم رنگ، چرک و جیغ است.

صورتی نمادی از عشق و محبت شناخته می شود. روانشناسان می گویند کسانی که به این رنگ علاقه مند هستند، دارای احساسات قوی زنانه هستند. همچنین آنها این رنگ را نشانه ای از امید می دانند.

مطالعات نشان داده است، صورتی رنگی است که انسان به راحتی با آن عجین می شود و این رنگ می تواند امواج منفی را از مغز انسان دور کند.

طراحان دکور معمولا از این رنگ برای دکور اتاق دختر استفاده می کنند و مردم نیز از رنگ صورتی برای وسایل اتاق دختر، سیسمونی نوزاد دختر و … بهره می برند.

عکاسی از نوزاد دختر

عکس های نوزادان با طیف رنگ صورتی افزون بر زیبایی و آرامش، عکس های فوق العاده ای را نیز به جای می گذارد. شما می توانید با انتخاب یک بک گراند مناسب برای عکاسی با طیف رنگ صورتی، از وسایل مختلفی برای دکور عکس استفاده کنید که این طیف رنگی را پوشش دهد.

در این مطلب عکس هایی گرفته شده توسط آتلیه نوزاد فرزند پاک را مشاهده می کنید. این عکس ها با طیف صورتی هستند که با نوزادان دختر گرفته شده است.

بهترین آتلیه نوزاد جایی است که عکاسان آن تمامی رنگ ها را بشناسند و بتوانند از هر طیف رنگی، بهترین انتخاب را برای نوزاد داشته باشند.

شما در منزل نیز می توانید این عکس ها را تهیه کنید اما اگر دوست دارید عکس های با کیفیتی داشته باشید، می توانید به اتلیه نوزاد مراجعه کنید.

بهترین آتلیه نوزاد در تهران

آتلیه نوزاد

عکس نوزاد

اتلیه عکاسی نوزاد

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.