عکاسی نوزاد دختر با تم رنگی سفید

عکس نوزاد دختر

انواع رنگ های متنوع برای عکاسی نوزاد در عکاسی استفاده می شوند، برخی از رنگ ها زیبایی خاص و قابل توجه تری نسبت به سایر رنگ ها دارند. رنگ و لعاب هر عکس به رنگ هایی که در آن استفاده می شود بستگی دارد و این مساله ی بسیار مهمی است که عکاسان باید به آن توجه داشته باشند.

دکورها و سایر لوازم تزیینی معمولا با توجه به رنگ اصلی مورد استفاده در عکس انتخاب می شوند و در قاب دوربین چیدمان می شوند.

عکس نوزاد دختر

از رنگ های محبوب برای عکاسی نوزاد دختر، رنگ سفید است. سفید رنگی خاص و مورد علاقه برای بیشتر افراد است، زیبایی رنگ سفید در عکاسی به سبب بازتاب روشنایی این رنگ، جلوه ی خوشایندی را دارد.

از طرفی استفاده از این رنگ، یک حالت رویایی را به عکس ها می دهد؛ از گذشته تاکنون استفاده از این رنگ مورد علاقه برای چیدمان دکورهای بسیاری است. جهیزیه، سیسمونی و دکورهای فضاهای مهمانی که با الویت رنگ سفید چیده می شوند، جذابیت مختص خود را دارند و برای همه چشم نوازند.

عکس های موجود در این صفحه را مشاهده کنید، این عکس ها با تم سفید هستند، در برخی از مدل ها برای آنکه زیبایی عکس بیشتر شود، از وسایلی با رنگ های پر رنگ تر استفاده شده است، یک گل سر، هدبند یا لباسی که در خود جز سفید رنگ دیگری را داشته باشد، قطعا عکس را زیباتر خواهد کرد.

دقت کنید که بهتر است در عکاسی با این تم از استفاده ی رنگ های سفید مات خودداری کنید، سفید قابل قبول برای محیط دکور باید براق باشد تا عکس زیباتری را به ارمغان بیاورد. سفید مات عکس را بی روح می کند به خصوص اگر رنگ ترکیبی دیگری کنار آن استفاده نشود.

ترکیب کردن رنگ سفید با کرم از تم های ترکیبی زیبا برای عکاسی است. شما می توانید از انواع رنگ های نباتی، کرم روشن، تیره و قهوه ای به عنوان رنگ وسایل دکور در عکس استفاده کنید.

عکس نوزاد دختر

 

همخوانی این رنگ ها با هم می تواند فضای زیبایی را برای عکاسی ایجاد کند. اگر شما یک عکاس هستید حتما پیش از عکاس نظر والدین نوزاد را جویا شوید شاید آنها بخواهند فقط نوزادشان در یک فضای ساده ی سفید عکس داشته باشد و شاید هم اصلا سفید را نپسندند.

نظر سنجی از مخاطب به شما کمک می کند تا بتوانید بیشتر با سلیقه ی مخاطبان خود همراه شوید، به خاطر داشته باشید یکی از مهم ترین اصول موفقیت در کار، مهارت در برقراری ارتباط با مخاطبان است.

سعی نکنید تا فقط بر حسب تجربه طبق سلیقه خود عمل کنید؛ مطمئن باشید جویا شدن نظرات مخاطبان می تواند گامی مهمی در موفقیت و در نتیجه شهرت آتلیه عکاسی شما باشد.

عکاسی نوزاد با تم رنگ زرد

عکاسی نوزاد با تم رنگ قرمز

عکاسی نوزاد با تم رنگ بنفش

عکاسی نوزاد با تم کرم رنگ

عکاسی نوزاد پسر با تم طوسی

آتلیه نوزاد در تهرانپارس

آتلیه نوزاد در شرق تهران

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.