استفاده از عروسک در عکاسی نوزاد

عکاسی نوزاد با عروسک

یکی از جذاب ترین ایده ها برای عکاسی نوزاد استفاده از عروسک های کوچک و بزرگ در دکور است.

بدون شک این ایده نه تنها در عکاسی های حرفه ای آتلیه تخصصی نوزاد بلکه برای عکاسی از نوزاد در منزل نیز عالی است.

چند روش برای استفاده از عروسک وجود دارد که ما به ترتیب آنها را به شما توضیح می دهیم.

نشستن نوزاد و عروسک ها

شما می توانید نوزاد را پشت به دوربین بنشانید و عروسک ها را نیز کنار نوزاد قرار دهید. از انواع واکنش های نوزاد در این حالت می توانید عکاسی کنید.

این عکس ها چه در قالب سیاه و سفید و چه به صورت رنگی زیبا هستند.

عکاسی نوزاد با عروسک

روش دیگر این است که شما نوزاد و عروسک ها را رو به خود بگذارید و از روبرو عکاسی کنید. می توانید بک گراند خاصی را برای عکاسی مد نظر بگیرید. البته آتلیه های تخصصی نوزاد این مساله را لحاظ می کنند و انواع پس زمینه های متنوع را استفاده می کنند.

شما می توانید با توجه به رنگ عروسک ها و لباسی که تن نوزاد می شود، یک پس زمینه ی مناسب و هماهنگ یا متضاد با آن رنگ را انتخاب کنید.

عکاسی نوزاد با عروسک

عکاسی نوزاد با عروسک

یک عروسک بزرگ

اگر شما در آتلیه یا در منزل تان یک عروسک بزرگ دارید می توانید آن را یک جا در قابی مناسب بگذارید و نوزاد را وسط عروسک بنشانید. این ایده نیازی به دکوراسیون خاص ندارد زیرا محوریت عکس، عروسک بزرگ است که قطعا فضای زیادی از عکس را تحت پوشش قرار می دهد.

این ایده برای نوزادان بالای شش ماه که توانایی نشستن را دارند مناسب است، پیش از این سن، نشستن و فشار به ستون فقرات نوزادان می تواند خطر آفرین باشد.

عکاسی نوزاد با عروسک

نوزاد خوابیده با عروسک ها

این ایده یکی از محبوب ترین ایده های عکاسی نوزاد با عروسک های پولیشی است. شما می توانید نوزاد را بخوابانید و کنار او عروسک های مختلف با رنگ های متنوع را قرار دهید. در انتها یک پتو را روی بدن نوزاد تا سینه اش قرار دهید.
برای این مدل عکاسی باید با دوربین از بالا عکاسی کنید. می توانید روی یک صندلی بروید و به طور کامل به فضا مسلط باشید.

برای انتخاب پتو و پس زمینه می توانید از یک رنگ استفاده کنید یا رنگ های متضاد را انتخاب کنید. جنسیت نوزاد نیز می تواند در انتخاب رنگ موثر باشد. رنگ های آبی، طوسی و تیره برای پسر بچه ها و رنگ های طیف صورتی، قرمز و بنفش معمولا برای دخترها انتخاب می شوند. البته می توانید از رنگ های کرم و سبز هم استفاده کنید که جنسیت خاصی را در بر نمی گیرند.

عکاسی نوزاد با عروسک

البته می توانید نوزاد را با شال هم ببندید و دیگر پتو و روانداز را برای او قرار ندهید. برای این ایده از عروسک های بزرگتر استفاده می شود که به نوبه ی خود جالب توجه است.

عکاسی نوزاد با عروسک

نوع دیگر این مدل عکس، خواباندن نوزاد روی شکم است، این ایده برای بچه های بزرگتر از 3 ماه که توانایی گرفتن گردن شان را دارند مناسب تر است. عروسک ها را می توانید کنار نوزاد قرار دهید و از روبرو عکاسی کنید.

عکاسی نوزاد با عروسک

عکاسی نوزاد با عروسک

شما می توانید عکس های متنوعی را از بازی نوزادتان با عروسک هایش بگیرید و در نهایت کنار هم بگذارید و یک قاب جذاب را با ایده ی عروسک و نوزاد داشته باشید.

عکاسی نوزاد با عروسک

آموزش عکاسی نوزاد با عروسک یا مانکن

عکس نوزاد برای عید نوروز

عکس نوروزی نوزاد

عکاسی نوزاد با عینک

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.