ایده های خلاقانه عکاسی نوزاد

ایده عکس نوزاد

هر پدر و مادری به خصوص اگر صاحب اولین فرزند خود شده باشند، دوست دارند تا از نوزاد خود عکس های زیبایی را تهیه کنند.

امروز دیگر مثل گذشته نیست که عکاسی سخت باشد و برای تهیه عکس مجبور باشید تا حتما از دوربین استفاده کنید و بعد فیلم را ببرید و عکس ها را چاپ کنید.

حالا شما می توانید با انواع دوربین های ساده یا دوربین های موبایل، عکاسی کنید و از نوزادتان در حالتهای مختلف عکس های ماندگار تهیه کنید.

ایده عکس نوزاد

در گذشته وقتی عکس ها چاپ می شد، تازه مشخص می شد که چقدر از عکس ها خراب شده اند، تار افتاده اند یا حالتهای چهره ی افراد کج و معوج افتاده است.

امروز شما می توانید پیش از عکاسی، فضا را کامل داخل قاب دوربین ببینید، بارها عکس بگیرید و از یک پوزیشن مشخص، عکس های زیادی تهیه کنید تا در انتها بتوانید به راحتی بهترین عکس ها را انتخاب کنید.

یکی دیگر از تفاوت های عمده ی عکاسی امروز و دیروز این است که شما در گذشته برای پیدا کردن ایده ی خوب برای عکاسی نیاز داشتید تا عکس های دیگران را که چاپ کرده اند ببینید، کلی فکر کنید و در انتها شاید هم عکسی را که دوست داشتید، نمی توانستید تهیه کنید.

امروزه شما می توانید با یک جستجوی ساده در محیط اینترنت، انواع و اقسام ایده های ناب را برای عکاسی نوزاد و کودک خود پیدا کنید و با استفاده از انواع وسایلی که شاید هیچ وقت به چشم تان نیامده باشد، عکس های خلاقانه ای را بگیرید.

ما در این مطلب شما را با ایده های ناب عکاسی خلاقانه نوزاد آشنا می کنیم.

ایده عکس نوزاد

شما برای یک عکاسی خاص و فوق العاده نیاز به پارچه های رنگارنگ دارید، استفاده از تکه پارچه های مختلف به شما این امکان را می دهد تا بتوانید اشکال مختلفی را درست کنید.

پیش از هر کاری، ابتدا طرح مورد نظر خود را روی یک کاغذ پیاده کنید، البته اگر می خواهید از ایده های مشخصی استفاده کنید دیگر نیازی به این کار نیست. پس از مشخص شدن طرح عکس، ببینید که دقیقا چه چیزهایی لازم است.

مهم ترین مساله رنگ پارچه ی بک گراند (پس زمینه) است؛ یک پارچه پهن کنید و با حوصله ملزومات دیگر طرح را روی آن پیاده کنید.

شما می توانید از لباس های نوزاد، اسباب بازی ها، توپ های رنگی، کتاب ها، کلاه های رنگی، میوه ها و هر وسیله ی دیگری که به نظرتان می تواند عکس را زیباتر کند، استفاده کنید.

طرح را پیاده کنید، سپس لباسی با توجه به طیف رنگی پس زمینه برای نوزادتان انتخاب کنید.

زمانی را برای عکاسی نوزاد انتخاب کنید که نوزاد به اندازه کافی سیر و آرام باشد.

می توانید پیش از عکاسی، نوزاد را به حمام ببرید تا به میزان لازم خواب آلود باشد.

نوزادتان را به آرامی در جای مورد نظر بگذارید.

ایده عکس نوزاد

برای انداختن عکس هایی مانند عکس های درج شده در این مطلب، شما نیاز دارید تا از بالا عکاسی کنید.

برای این کار، یک صندلی بگذارید یا با کمک هر وسیله ی دیگری در ارتفاع قرار بگیرید.

دوربین را تنظیم کنید و از نوزادتان عکاسی کنید.

 

بهترین آتلیه نوزاد در تهران

استفاده از سطل در عکاسی نوزاد

ایده عکس نوزاد برای ولنتاین

عکاسی نوزاد در بیمارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. […] علاقه مند به این گونه عکس ها هستید می توانید روی لینک ایده های خلاقانه عکاسی نوزاد کلیک کنید و این مطالب را مشاهده […]

نظرات بسته شده است.