ایده عکس یک ماهگی نوزاد

ایده عکس یک ماهگی نوزاد

هر خانواده ای وقتی صاحب فرزند می شود؛ دوست دارد تا از نوزاد خود عکس های به یاد ماندنی تهیه کند تا در بزرگسالی بتواند آنها را ببیند و لذت ببرد.

شاید می توان گفت که یکی از مهم ترین ماهگردهای نوزادی، یک ماهگی است. نوزاد در یک ماهگی شکل و شمایلی شبیه به یک موجود بسیار کوچک دارد. هنوز چهره ی اصلی اش بروز پیدا نکرده و مانند همه ی نوزادان دیگر است.

نوزادان در این سن، نیاز به مراقبت جدی دارند، برای عکاسی باید به دقت جای مناسبی را برای او پیدا کنید. نباید نوزاد را در هر شرایطی قرار داد فقط برای اینکه زیبا و جذاب است.

عکس یک ماهگی نوزاد در منزل

سعی کنید تا برای عکاسی، از لباس های مختلف نوزاد استفاده کنید، هم لباس های خانگی و هم لباس های مجلسی. سرهمی ها در عکس ها بسیار جذاب هستند؛ پس از عکاسی با این لباس ها غافل نشوید.

برای ایجاد یک دکور مناسب می توانید از یک پارچه ی سفید یا یک پتو استفاده کنید. سعی کنید که پس زمینه عکس یک رنگ واحد داشته باشد تا عکس شیک تری را داشته باشید.

ایده عکس یک ماهگی نوزاد

با استفاده از گل ها، اسباب بازی های نوزاد، لباس های دیگر او یا هر چیزی که فکر می کنید می شود یک دکور زیبا تهیه کرد، فضاهای مختلف را بسازید و از نوزاد خود عکاسی کنید.

یکی از کارهای دیگری که می توانید انجام بدهید این است که از برچسب های ماهگرد لباس نوزاد استفاده کنید.

ایده عکس یک ماهگی نوزاد

عکس یک ماهگی نوزاد در آتلیه عکاسی

شما می توانید با حضور در یک آتلیه تخصصی نوزاد، از نوزاد خود عکس تهیه کنید. از مزیت های حضور در عکاسی، گرفتن عکس های با کیفیت با دکورهای حرفه ای است.

آتلیه تخصصی نوزاد فرزند پاک یک مجموعه ی مجهز برای عکاسی نوزاد و کودک است. می توانید با گرفتن وقت قبلی برای عکاسی اقدام کنید.

ایده عکس یک ماهگی نوزاد

عکس خلاقانه یک ماهگی نوزاد

نمونه های زیر را مشاهده کنید. والدین خلاق یا یک عکاس ماهر می تواند از نوزاد یک ماهه عکس هایی را تهیه کند که فقط یک عکس زیبا نیستند. این عکس حرف های زیادی دارند.

ایده عکس یک ماهگی نوزاد

شما می بینید که قد و وزن نوزاد در این عکس ها گنجانده شده است. این کار به دو شکل امکان پذیر است؛ یا اینکه شما فضایی را روی پس زمینه برای این کار قرار دهید و در انتها با استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس، روی آنها بنویسید یا طرح های جذاب بزنید.

در صورتی که این امکانات را ندارید یا اینکه نمی توانید با استفاده از نرم افزارها طرح مورد علاقه ی خود را پیاده سازی کنید؛ می توانید پیش از عکاسی با استفاده از شال یا نخ؛ طرح مورد نظر خود را روی زمین بکشید.

عکاسی ماهگرد نوزاد

عکس نوزاد دختر و پسر 1 ماهه

عکس نوزاد دختر و پسر 2 ماهه

 

آتلیه نوزاد در شرق تهران

آتلیه نوزاد در تهرانپارس

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.