عکاسی نوزاد با تم رنگ قرمز

اگر شما به عنوان یک عکاس این مطلب را می خوانید، مطمئن باشید پس از مطالعه این مطلب می توانید به طور عمیق تری به مباحث مرتبط با رنگ فکر کنید و ایده های جالبی به ذهن شما خطور خواهد کرد.

چنانچه به عنوان یک والدی که به تازگی صاحب فرزند شده است، مخاطب این مطلب هستید، با خواندن این مطلب و دیدن عکس ها، ایده های جذابی را برای عکاسی از نوزاد خود داخل منزل پیدا خواهید کرد.

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم این مطلب برای هر کسی که به نوعی با عکاسی نوزاد ارتباط دارد؛ مفید است.

عکاسی نوزاد

عکاسی از نوزاد فقط این نیست که یک نوزاد را در حالتی که می خواهید، قرار دهید و از او عکاسی کنید؛ شما نیاز است تا اطلاعاتی را درباره ی نحوی چینش دکور، تجهیزات عکاسی، نورپردازی و … کسب کنید. بخش دیگر که کمی دورتر از بحث های فنی است، مرتبط با سلیقه و هنر عکاس است.

متاسفانه برخی از افراد فکر می کنند تنها با داشتن تجهیزات می توانند موفقیت خود را در عکاسی به ثبت برسانند؛ در صورتی که عکاسی یک هنر است و چنانچه عکاس از انواع سبک های عکاسی و هنری اطلاعاتی نداشته باشد نمی تواند خلاقیت لازم را داشته باشد.

یکی از مباحث بسیار مهم در هنر عکاسی، مساله ی رنگ و بازی با رنگ های مختلف است. ما در مطالب پیش از این درباره ی استفاده ی رنگ های مختلف صحبت کرده ایم، در این مطلب به صورت اختصاصی درباره ی کاربرد رنگ قرمز در عکاسی نوزاد با شما صحبت می کنیم.

رنگ قرمز یکی از رنگ های گرم محسوب می شود. این رنگ انرژی خاصی را به مخاطبی که آن را نظاره می کند، هدیه می دهد.

انواع طیف رنگی قرمز شامل رنگهای سرخابی، خرمایی، ارغوانی، شرابی، یاقوتی و همچنین قرمز تیره و روشن است.

عکاسی نوزاد با رنگ قرمز

 

شما می توانید با به کار گیری طیف رنگی قرمز؛ دکور مهیجی را آماده کنید و نوزاد را برای عکاسی داخل آن قرار دهید.

برای این کار می توانید انواع دکور و وسایلی که میخواهید استفاده کنید را از رنگ قرمز انتخاب کنید. همچنین بک گراند را نیز به همین منوال از خانواده ی رنگ های قرمز استفاده کنید.

ترکیب با رنگ های دیگر نیز به شما این امکان را می دهد که عکس زیبایی را داشته باشید، در عکس های زیر می بینید که از ترکیب رنگ قرمز با رنگ های سبز، نفتی، خاکستری و کرم عکس های زیبایی گرفته شده است.

عکاسی نوزاد با تم رنگ بنفش

عکاسی نوزاد با تم کرم رنگ

عکاسی با تم آبی رنگ

عکاسی نوزاد دختر با رنگ صورتی

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر

نظرات بسته شده است.