عکس نوروزی نوزاد

عکس نوروزی نوزاد

عکاسی از نوزاد در هر فصل و مناسبتی دلچسب است، اما نوروز حال و هوای خاص خود را دارد. نوروز یکی از مهم ترین جشن های پارسی زبانان در دنیا و به خصوص ایرانیان است؛ به همین خاطر همیشه عکس ها و خاطرات آن رنگ و بوی دیگری را دارند.

برای عکس نوروزی نوزاد، شما می توانید هر زمان که به طبیعت رفتید به دنبال یک لوکیشن مناسب برای عکس باشید. ماه ابتدایی فصل بهار پر از زیبایی طبیعت است، شکوفه های درختان، سبزی طبیعت، نور شفاف خورشید و زیبایی های دیگر؛ همه به شما کمک می کنند تا بتوانید یک مکان مناسب برای عکاسی پیدا کنید.

عکس نوروزی نوزاد

قدیم ترها، هر وقت مادرها قصد می کردند تا از نوزاد و کودک شان در طبیعت عکس بگیرند؛ سریع به دنبال یک باغچه گل می گشتند و فرزند خود را میان گلها می گذاشتند و عکاسی می کردند. این ایده هنوز هم زیبا و جذاب است چرا که رنگ های خارق العاده گل ها، هرگز تکراری نمی شود. از مزیت های عکاسی در عصر حاضر این است که بیشتر گوشی ها مجهز به دوربین است و دوربین های عکاسی با کیفیت نیز موجود است که این به گرفتن عکس شفاف تر با رنگ های حقیقی تر، کمک بیشتری می کند.

ایده دیگری برای عکس نوروز از نوزاد این است که شما او را داخل یک سبد یا روی یک پتو میان گل ها یا سبزه ها بگذارید و از بالا عکس بیندازید. این عکس حرفه ای تر است و شبیه عکس های آتلیه می شود.

عکس نوروزی نوزاد
عکس نوروزی نوزاد

از حالت های طبیعی نوزادتان غافل نشوید؛ تک تک حرکات او برای عکس عالی است؛ کمی او را زیر نظر داشته باشید، قطعا می توانید حرکات و حالات جذابی را برای عکس ببینید. شما می توانید چند عکس را از او و طبیعت بگیرید و با نرم افزارهای ویرایش عکس آنها را پیش هم بگذارید.

عکس نوروزی نوزاد

از اعضای کوچک بدن او عکس بگیرید، دست و پای کوچک او را جداگانه عکاسی کنید و در کنار سایر عکس هایش قرار دهید. این عکس بدون شک یک عکس دوست داشتنی برای او می شود به خصوص وقتی بزرگتر می شود و عکسهایش را نگاه می کند.

عکس نوزاد
عکس نوزاد

یکی از والدین می تواند نوزاد را میان شکوفه های درخت بگیرد و دیگری از این موقعیت زیبا عکس بگیرد. این عکس ترکیبی از احساس ناب فرزند و والد و زیبایی طبیعت را با هم به همراه خواهد داشت.

عکس نوروزی نوزاد
عکس نوروزی نوزاد

اگر فرصت یا موقعیت برای عکاسی نوزاد در طبیعت را ندارید، می توانید از انواع گل های بهاری خریداری کنید. آنها را روی یک پارچه یا تور بچینید و نوزاد را میان آنها بگذارید و از او عکس بیندازید. این عکس هم یک عکس نوروزی و یک عکس بهاری از نوزاد خواهد شد.
عکس نوروزی نوزاد

چیدمان سفره هفت سین

رسومات نوروز

تاریخچه نوروز در ایران

عکاسی نوزاد در طبیعت

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.