زمان عکاسی نوزاد

زمان عکاسی نوزاد

اگر می خواهید عکاسی نوزاد یا همان new born  انجام بدهید حتما توجه داشته باشید بعد از زایمانتان بلافاصله وقت خود را برای عکاسی در آتلیه فرزند پاک رزرو کنید تا بتوانید تا زمان عکاسی نوزاد را از دست ندهید.

عکاسی نوزاد نیازمند خوابی عمیق است تا بتوانیم عکس های فوق العاده ایی برایتان خلق کنیم ،فرزند شما در روزهای اول زندگی اش هوشیاری کمتری دارد و خواب بیشتری، همچنین نرم بودن بدن او انعطاف پذیری بیشتری را داراست که میتواند زیبایی های عکاسی new born  را بیشتر کند.

برای عکاسی نوزاد سن ایده آل بین 5 تا 14 روزگی است که دلایل این دوره سنی برای عکاسی نوزاد را در پاراگراف قبل توضیح دادیم.

از انجایی که ما برنامه کاری دقیقی برای خود داریم تا بتوانیم خدمات خود را حرفه ایی تر به مشتریان عرضه کنیم به شما توصیه می کنیم در اولین فرصت ممکن وقت خود را رزرو کنید،پس حتما 10 روز قبل از تاریخ مد نظرتان وقت خود را رزرو کنید.

همیشه گفته اییم و باز هم خواهیم گفت.

آتلیه فرزند پاک مجهز به آرشیو متنوعی از لباس های بارداری، لباس های نوزاد و کودک تا سنین 3 سالگی است، این خدمتی است که می تواند مشتریان را از دغدغه خرید لباس رها سازد و همچنین کیفیت کاری ما را بهبود بخشیده است.

زمان عکاسی نوزاد

تجهیزات دیگر آتلیه فرزند پاک را در هنگام عکاسی خواهید دید،که شامل تکنولوژی وایت بالانس، طیف سنج ، نور سنج است ،هر کدام از این تکنولوژی ها در عکاسی شما می تواند کیفیت بسیار بالای در بر گیرد.

بعد از گذشت 8 سال تجربه در زمینه عکاسی بارداری و کودکان توانسته ایم مشریان بسیار زیادی را عضو خانواده فرزند پاک کنیم و در حال حاضر 317 مشتری کاملا دائم در منطقه شرق تهران با ما همکاری دارند که 800 مشتری پایان قرار داد خود را با ما اتمام رسانده اند،همچنین خورسندیم بیش از 4000 پروژه عکاسی را با موفقیت پست سر گذاشته اییم.

راستی آیا عضو صفحه رسمی آتلیه فرزند پاک در اینستاگرام هستید ؟

انتهای پست/ زمان عکاسی نوزاد

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.