آتلیه باقری – بروزترین و مجهزترین آتلیه تخصصی بارداری ، نوزاد و کودک در شرق تهران

آتلیه باقری

آتلیه فرزند پاک در نزدیکی بزرگراه باقری این امکان را به شما تا انتخاب درستی در عکاسی خود داشته باشید.
عکاسی کودک یکی از تخصصی ترین حوزه های شغلی در این صنعت محسوب می شود ما در منطقه شرق استان تهران تمام تلاش خود را کرده ایم تا تمامی نیاز های عکاسی بارداری ، نوزاد و کودک را برایتان رفع کنیم.

آتلیه تخصصی کودک و بارداری فرزند پاک دارای تم های متعددی می باشد ،همچنین با طراحی دکور های بسیار جذاب که بیش از 200 دکور داخلی آماده خدمات دهی به مشتریان عزیز در این محدوده می باشیم.

آتلیه باقری

آتلیه باقری

در کنار خدمات عکاسی امکانات ویژه ای را فراهم ساخته اییم تا بزرگترین دغدغه والدین در عکاسی رفع شود آن هم ارائه انواع لباس بارداری ، لباس نوزاد و کودک به صورت رایگان برای عکاسی در داخل آتلیه است.

شما می توانید با رزور وقت قبلی در زمان و تاریخ مشخص به راحتی بدون کمترین استرس در کنار کادری تخصصی که توانایی کامل در امر عکاسی بارداری و کودک دارند بهترین ها را تجربه کنید.

مجموعه فرزند پاک در دو بخش اداری و آتلیه تشکیل شده است. که مشتریان عزیز بتوانند به راحتی و بدون استرس ، در محیلطی کاملا یونیک و آرام عکاسیشان را انجام دهند.

آتلیه باقری
آتلیه باقری

این مزیت باعث شده دقت عکاسی بسیار بالا رود و روند کار بسیار تخصصی انجام شود 

شما هم می توانید در مجموعه فرزند پاک عکاسی کنید این یک انتخاب نیست،بلکه  یک اولویت برای شماست، اگر کیفیت یک محصول برای شما بسیار حائز اهمیت است و تنوع دکور دغدغه شماست یا می خواهید پوزیشن های روز دنیا را در آلبوم خاطراتتان ثبت کنید.

آتلیه کودک تهرانپارس

آتلیه باقری
آتلیه باقری

آتلیه فرزند پاک با ادعای کامل در بحث تخصصی کیفیت کار می تواند گزینه خوبی برایتان باشد، هر چند قیمت های مجموعه ما خیلی با آتلیه های در این منطقه در کنار امکاناتی که در نظر گرفته ایم کم نیست، اما بدون تعارف تعرفه آتلیه فرزند پاک نسبت به همکاران ما در شرق استان تهران بالاتر است.

ما با امکاناتی ویژه در کنار کادری متخصص به همراه بروزترین تجهیزات عکاسی روز اروپا توانسته اییم در 8 سال گذشته بیش از 3500 پروژه را با موفقیت به اتمام برسانیم و تمامی این مشتریان از خدمات ما راضی بوده اند.

آیا آنها اشتباه کرده اند ؟

برای مشاوره با ما تماس بگیرید 77869038

آتليه تلفنخانه – تخصصی ترین آتلیه بارداری ، نوزاد ، کودک

آتلیه – عکاسی تخصصی بارداری ، نوزاد ، کودک

آتلیه لویزان – بروزترین و تخصصی ترین آتلیه شرق تهران

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.