مزایای آتلیه کودک

مزایای آتلیه کودک

آتلیه های عمومی یکی از مزایای خوبی که دارند این است، شما می توانید در آنجا علاوه بر عکاسی 4*3 عکاسی های شخصی خود یا حتی انجام فیلمبرداری عروس و خیلی کارهای دیگر مانند کپی گرفتن ، فروش لوازم جانبی و . . . . در آنجا می توانید انجام دهید.

اما آتلیه کودکان یکی از گرایش های این نوع عکاسی ها است. فقط در یک رشته عکاسی مشغول فعالیت خواهند شد تا بتوانند خدمات حرفه ایی تر را برای مشتریان خاصی که به دنبال کیفیت در این کار هستند باشد.برای مثال آتلیه فرزند پاک به عنوان یک آتلیه عکاسی بارداری ، نوزاد و کودک است. و شما نمی توانید آن را با یک آتلیه ای که به انجام تمام امور عکاسی می پردازد مقایسه کنید.

این آتلیه با در نظر گرفتن کمبود یک آتلیه تخصصی بارداری و کودک در تهران پا به عرصه این صنعت در آمد.تا با تجهیزات تخصصی برای این نو رشته عکاسی و آرشیو ساختن لباس های مجلل برای عکاسی ، خدمات CRM به مشتریان vip  مجموعه فرزند پاک  که توانسته در منطقه تهرانپارس اولین آتلیه تخصصی شرق تهران را به نام خود کند.

مزایای آتلیه کودک فرزند پاک

جدا بودن واحد اداری با واحد آتلیه تا آرامش کامل در هنگام عکاسی را برای عکاسان و مشتریان به ارمغان بیاورد.

اطلاع رسانی مرحله به مرحله فرایند پروژه عکاسی شما با خبرنامه پیامکی

بکار گیری از افراد متخصص که فقط در این گرایش فعالیت کرده اند و جزو محدود افرادی هستند که در تهران به صورت حرفه ایی فعالیت داشته اند.

ایجاد آرشیو لباس برای عکاسی های مجلل که باز هم در بحث تنوع لباس آتلیه فرزند پاک بزرگترین آرشیو لباس برای عکاسی را در شرق تهران داراست.

بهترین مزیت آتلیه فرزند پاک رزرو وقت است که توانسته برنامه مدیریتی به مشتریان را به ما دهد و هر مشتری برای 10 روز جلوتر خود برنامه ریزی خواهد که چه روزی مناسب عکاسی اش می باشد و با یک برنامه ریزی دقیق با مشتریان همراه خواهیم شد تا بدون استرس و عجله عکاسی های مناسبی از آنها گرفته شود

بحث تجهیزات که وارد می شود آتلیه فرزند پاک می تواند اعلام کند یکی از آتلیه تجهیز شده منطقه شرق است که در حال حاضر مختصری از تجهیزات را به شما عنوان خواهیم کرد از سیستم های پر قدرت رندر مجموعه تا دکورهای متنوع که بگذریم و اگر دوربین و سیستم نور پردازی را هم که به چشم تان نیاوریم باز هم انکار نمی کنیم و اعلام می داریم تجهیزات نور سنج و طیف سنجی یا دستگاه وایت بالانس توانسته کیفیت فوق العاده ایی در تشخیص پوست چهره و رنگ ها به دهد.

امیدواریم توانسته باشیم خدمات کاملی را به شما عرضه کرده باشیم،شاید با خودتان فک کنید هزینه اینکارهای چقدر خواهد شد.

ما به همه چیز در گذشته فکر کرده اییم شما هیچ ورودیه ای برای آتلیه پرداخت نخواهید کرد و هیچ محدودیت در انتخاب عکس ندارید.به هر تعداد عکس که میخواهید بگیرید.اما سعی کنید بیشتر 200 هزار تومان شود.

در صورتی که سوالات خود را اینجا نیافتید به بخش سوالات متداول بروید

کانال بارداری

مزایای آتلیه کودک

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] صندلی و هر وسیله ای که می تواند یک عکس را زیباتر کند در آتلیه کودک مهیا است و شما می توانید با انتخاب خود از عکاس بخواهید […]

نظرات بسته شده است.