آتليه کودک در تهرانپارس

آتليه کودک در تهرانپارس

محله تهرانپارس

یکی از محله های خوش آب و هوای منطقه تهران میباشد، و از نظر امکانات رفاهی در شرایط مطلوبی به سر می برد مراکز خرید خوبی را دارا می باشد و از نظر امنیت در حال حاضر جز مناطق خوب تهران برای زندگی است.هر چند در سال های گذشته اتفاقاتی در این محله و مناطق بد آن افتاد اما در حال حاضر بسیار مکان خوب و عالی برای زندگی می باشد.

آتليه کودک در تهرانپارس
آتليه کودک در تهرانپارس

تاریخچه منطقه تهرانپارس

برای یافتن تاریخچه این محله در حال جستوجو بودم که تابلو نصب شده ایستگاه مترو تهرانپارس نظر من را به خودش جذب کرد و شروع کردم به مطالعه آن . . . .

در درهه 1310 خورشیدی ارباب هرمز از بزرگترین سرمایه داران زرتشتی شهرکی در شمال شرق تهران ساخت و نامش را تهرانپارس گذاشت. سپس شمار فراوانی از زرتشتیان به آنجا کوچ کردند.

ارباب هرمز با یاری چند تن از مهندسان نام آور خیابان بندی وجدول کشی آنجا را انجام داد. ساختار شهرسازی تهرانپارس برپایهٔ اصول شهرسازی نوین است که هم اکنون بعنوان یکی از بهترین طرحهای شهری به شمار می‌رود. درگذشته بخش بزرگی از زمین‌های تهرانپارس از آن زرتشتیان بود.

اکنون تهرانپارس بسیار گسترش یافته و در منطقهٔ ۴و۸ شهرداری تهران جای گرفته‌است. تهرانپارس دارای چهارمیدان است و شهرکهایی مانند شهرک امید، شهید بهشتی، فرهنگیان و پارس در آن واقع شده‌است. از خیابانهای مهم آن بلوار تیرانداز، خیابان جشنواره، خیابان رشید، خیابان استخر و بلوار وفادار و پروین را می‌توان نام برد.

تهرانپارس از شمال به بزرگراه شهید بابایی، ازجنوب به خیابان دماوند، از خاور به خاک سفید و از باختر به بزرگراه شهید باقری محدود می گردد.

آتليه کودک در تهرانپارس

تهرانپارس به دلیل اینکه در نزدیکی پارک جنگلی لویزان و سرخه حصار واقع شده از آب و هوای خوبی دارد و یکی از معروف ترین یادبودهای ارزشمند محله تهرانپارس عمارت ارباب هرمز است که در باغ اناری واقع شده و یک یادمان ارزشمند دیگر رستم باغ است که نمونه ای زیبا از معماری زرتشتیان است که در کشور هند و چین نیز ساخته شده

آتلیه کودک و مزایای آن

آتلیه عکاسی کودک در واقع همان آتلیه عکاسی می باشد اما تخصص اصلی آن برای کودکان است،فضای کاری جهت عکاسی طوری فراهم شده که با سلیغه کودکان کاملا سازگار و محیط را کاملا کودکانه طراحی میکنند تا عکسهای گرفته شده برای خودتان و فرزندانتان کاملا خاطره انگیز شود

آتلیه فرزند پاک
آتلیه فرزند پاک

چرا آتلیه کودک فرزند پاک 

اگر به دنبال یک آتلیه خوب برای عکاسی کودک در تهرانپارس هستید به شما پیشنهاد می کنیم با ما همکاری کنید و عضو باشگاه مشتریان ما شوید چرا که مجموعه فرزند پاک در حوزه آتلیه و آتلیه کودک کاملا تخصصی در حال فعالیت می باشد این مجموعه علاوه بر تجهیزات تخصصی عکاسی و نور پردازی های حرفه ایی دارای محیط کاملا زیبا و مورد پسند برای شما عزیزان و فرزندانتان خواهد شد،

همچنین پرسنل ما دارای تخصص ارتباط سازی با کودکان می باشند و میتوانند به راحتی با فرزند دلبندتان ارتباط بگیرند و بهترین لحظه های زندگی را برایتان شات کنند. این مجموعه در تلاش است تا در اینده ایی نه چندان دور بزرگترین پرتال کودکان را در ایران راه اندازی نماید و یکی از هدفهای بزرگ مجموعه فرزند پاک این است تا دیگر بچه کاری در ایران وجود نداشته باشد و این یک هدف است نه یک شعار

شرایط آتلیه و عکاسی 

تمامی شرایط را ما آماده کرده اییم و فقط نیاز به حضور شما در آتلیه می باشد. چرا که از جدید ترین پوزیشن های روز دنیا استفاده کرده اییم و آرشیو بزرگی از ست لباس های کودک را دارا می باشد  و نگران ست لباس مادر و پدر نباشید بهترین ستهای لباس برای عکاسی را در مجموعه ما وجود دارد اگر تمایل به عضویت باشگاه مشتریان آتليه کودک در تهرانپارس هستید با ما در تماس باشید.

عکاسی بارداری نیازمند 01:30 وقت می باشد

عکاسی نوزاد نیازمند 3 ساعت وقت می باشد

عکاسی کودک نیازمند 1:30 وقت می باشد.

پیج اینستاگرام آتلیه فرزند پاک

آدرس و اطلاعات تماس

شما می توانید از مسیر های زیر با ما ارتباط برقرار کنید.

1- مشاوره آنلاین در وب سایت که همه روزه پاسخگوی شما عزیزان هستیم

2- ارتباط با تلگرام و دایرکت اینستاگرام مجموعه

3-تماس تلفنی با شماره   77869038-021

آدرس دفتر: اتوبان باقری جنوب به شمال، نبش ورودی فلکه سوم، جنب طباخی امیر و گلفروشی، پلاک ۱۰۳، واحد ۲

انتهای پست/ آتليه کودک در تهرانپارس

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.