عکس آتلیه دختر بچه برای نوروز

عکس آتلیه دختر بچه برای نوروز

نوروز شروع سالی تازه است، شروع رخدادهایی جدید برای هر شخص و هر خانواده ای. اما برای والدین هر سال ویژگی خاص دیگری را دارد و آن بزرگتر شدن فرزندشان است.

وقتی یک سال به سن کودک اضافه می شود، تغییرات بسیاری در او نمایان می شود؛ چهره اش بزرگتر می شود و قد می کشد. اینها برای والدین سرشار از شیرینی است. آنها دوست دارند تا از همه ی این لحظات عکس هایی را به یادگار ثبت کنند و بعدها با مرور آن خاطره ها را زنده کنند.

آتلیه تخصصی کودک فرزند پاک یکی از مراکزی است که با دارا بودن امکانات و تجهیزات مختص عکاسی حرفه ای می تواند مکانی مناسب برای عکاسی از فرزند شما باشد.

عکس آتلیه دختر بچه برای نوروز

ایده های عکس دختر بچه در نوروز

فضای عکس های نوروزی در بیشتر اوقات دارای تم هایی با سفره های هفت سین است. هفت سین یکی از رسم و رسوماتی است که از دیرباز تا کنون در فرهنگ ایران نهادینه شده است.

انواع دکورهای متنوع برای چیدمان هفت سین در این آتلیه موجود است و شما می توانید عکس هایی خاص با کیفیت بالا را از دختر خود داشته باشید.

عکس آتلیه دختر بچه برای نوروز

برای انتخاب لباس می توانید خودتان برای فرزندتان لباس دلخواه را بیاورید یا اینکه از انواع لباس های موجود در آتلیه برای دختر بچه ها استفاده کنید.

در آتلیه فرزند پاک لباس های ست برای مادر و دختر نیز موجود است و اگر شما بخواهید همراه دخترتان عکس بیندازید می توانید از این ست ها استفاده کنید.

پیج اینستاگرام آتلیه کودک فرزند پاک

عکس نوروزی نوزاد

تاریخچه نوروز در ایران

ایده های چیدمان سفره هفت سین

آداب و رسوم ایرانیان در لحظات تحویل سال

آتلیه کودک در شرق تهران

آتلیه کودک در تهرانپارس

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.