ایده های دکور جشن تولد کودک

دکور جشن تولد

جشن تولد کودک هر سال برای خودش یک حال و هوای خاص دارد.

کودک هر سال که بزرگتر می شود، قد می کشد و چهره اش تغییر می کند؛ شاید همین یکی از مهم ترین دلایلی باشد که خانواده ها دوست دارند تا در جشن تولد کودک شان عکس های به یاد ماندنی و زیبایی را بگیرند؛ تا با گذر زمان، وقتی عکس ها را نگاه می کنند، بتوانند رشد فرزندشان را کاملا درک کنند و لذت ببرند.

برای جشن تولد کودک؛ ایده های دکوراسیون فراوانی وجود دارد. برخی از آنها نیازمند هزینه های زیاد و برخی هم تنها با خلاقیت و لوازمی ساده، امکان پذیر هستند.

دکور جشن تولد

در این مطلب سعی می کنیم تا درباره انواع روش های جذاب دکور جشن تولد کودک به شما توضیح دهیم.

دکور جشن تولد کودک با وسایل رنگارنگ

رنگ ها همیشه حرف اول را در یک دکوراسیون می زنند، به خصوص برای جشن تولد کودک، شما می توانید با کمک انواع رنگ های شاد، دکوری بی نظیر را برای تولد کودک تان فراهم کنید.

انواع وسایل تزئینی و ریسه های کاغذی را با بازی رنگ انتخاب کنید.

برای نمونه اگر قصد دارید تا از رنگ های صورتی، نارنجی، قرمز و سبز (مانند عکس زیر) استفاده کنید، تلاش کنید تا بتوانید از همین رنگ ها به صورت تیره و روشن استفاده کنید تا جلوه ی بیشتر و زیباتری داشته باشد.

دکور جشن تولد
دکور جشن تولد

دکور جشن تولد با شخصیت های کارتونی

بچه ها عاشق کارتون های مختلف هستند، هر کودکی به طور خاصی علاقه مند به یک شخصیت خاص کارتونی یا اینکه یک انیمیشن خاص است.

شما می توانید با توجه به علاقه ی کودک تان؛ دکور جشن تولد او را با این ایده طراحی کنید تا بتوانید حسابی او را هیجان زده کنید.

دکور جشن تولد

دکور تولد با طیف رنگی خاص

ببینید کودک تان چه رنگی را بیشتر دوست دارد، این هم ایده ی خوبی برای وسایل و تزیینات جشن تولد است.

در عکس های زیر مشاهده می کنید که با طیف رنگی بنفش؛ دکورهای زیبایی برای تولد کودک چیده شده است.

بادکنک را فراموش نکنید

یکی از بهترین وسایل برای تزییناتی عالی و جذاب، بادکنک است. بادکنک یار همیشگی و قدیمی برای هر تولدی است و هنوز هم می توان یک جشن را بر پایه تزیینات با بادکنک پیاده سازی کرد.

این بستگی به شما دارد که بخواهید از چه رنگهایی استفاده کنید. شما می توانید از انواع رنگ های شاد و مهیج، بادکنک خریداری کنید و آنها را به جاهای مختلف در سالن مورد نظر برای تولد، بزنید.

با استفاده از بادکنک می توانید گل، آبشار، ریسه و هر ایده ی جالب دیگری که در سر دارید پیاده کنید. همه این ها به نوبه ی خود زیبا و هیجان انگیز هستند.

بالن های رنگارنگ

در کشور چین، بالن های رنگارنگ در انواع مراسم ها استفاده می شود؛ چند سالی است که این بالن ها در کشور ما نیز مرسوم شده است و می توانید از آنها برای تزیین انواع مراسم استفاده کنید.

دو عکس زیر را نگاه کنید؛ در یک نمونه بالن ها به سقف زده شده اند و در دیگری بالن ها روی زمین هستند که هر دو مدل توانسته است به دکور جشن تولد، زیبایی ببخشد.

کیک تولد برای عکس

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] ایده های دکور جشن تولد کودک […]

نظرات بسته شده است.