آتلیه نوزاد فرزند پاک

آتلیه نوزاد فرزند پاک

آیا فرزند شما لیاقت داشتن عکس های نوزادی را دارد؟ در گذشته عکاسی در آتلیه مرسوم نبود و خیلی از والدین عکسهای آتلیه ایی ندارند، اما این دلیل موجهی نیست که برای فرزندتان عکسهای آتلیه ایی نداشته باشید.

او حق این را دارد که نوزادی خود را ببیند، عکسهای زمان خود را لمس کند و بتواند عکسی زیبا را در البوم خود داشته باشد.

این عکسها خاطرات شیرینی را برای فرزندانتان در هر سنی که باشند به یاد می آورد و در آینده آنها را برای همسر و فرزندان خود تعریف می کند.

آتلیه نوزاد فرزند پاک

او هم این راه را در پیش خواهد گرفت و خاطراتی را برای فرزندش خواهد ساخت و این راه انقدر ادامه خواهد یافت تا خاطرات بزرگی برای نسل خود ساخته اییم و آنها را نسل به نسل به ثبت خواهیم رساند

در کنار این آیا خودتان نمی خواهید چند عکس زیبای آتلیه ایی از فرزند دلبندتان داشته باشید.شما هم می توانید از فرزند خود عکسهای زیبایی داشته باشید و حتی آنها را بر روی شاسی چاپ کرده، به پدربزرگ و مادربزرگش هدیه دهید.

آتلیه فرزند پاک در این جهت خدمات خود را به صورت تخصصی به مشتریان خود ارائه داده است که این خدمات به صورت حرفه ایی در آتلیه فرزند پاک انجام می گیرد.

از پرسنل هنرمند متخصص در آتلیه که بگذریم خواهیم رسید به تجهیزاتی نظیر دستگاه تشخیص رنگ که با استفاده از این سنسور در هنگام عکاسی خواهیم توانست در کنار سنسور های نور سنج یک عکس چاپ شده با پوست طبیعی و رنگ های واقعی تر با تراکم پیکسلی بالا به شما ارائه دهیم.

در ادامه با مجوعه فرزند پاک آشنا شوید:

آتلیه فرزند پاک در سال 1387 فعالیت خود را در رشته عکاسی را آغاز نمود ، در ابتدا در حوزه آتلیه عروس در حال فعالیت بود و به مرور بعد از گذشت 2 سال تصمیم به راه اندازی یک استدیو عکاسی تخصصی بارداری ، نوزاد و کودک گرفت.

از آنجایی که عکاسی بارداری و نوزاد در دنیا یک شغل بسیار حرفه ای و تخصصی به شمار می رود و نبود یک آتلیه تخصصی بارداری در منطقه شرق و کمبود آتلیه بارداری حرفه ایی در تهران ما را به این فکر وا داشت که با خدمات نوین و حرفه ایی بتوانیم مجموعه ایی قوی در این رشته عکاسی راه اندازی کنیم و این خدمات را به صورت تخصصی و حرفه ایی به مشتریان گرامی عرضه کنیم.

آتلیه کودک و بارداری

آتلیه نوزاد فرزند پاک

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] این مطلب قصد داریم شما را با آتلیه نوزاد فرزند پاک آشنا کنیم و همچنین نکاتی کاربردی را درباره عکاسی نوزاد […]

نظرات بسته شده است.