آتلیه کودک در پیروزی

آتلیه کودک در پیروزی

قبل از اینکه بخواهم به معرفی آتلیه کودک در پیروزی بپردازم، فکر میکنم لازم باشد نکته کوچکی را به شما عنوان کنم!
شما میخواهید از فرزندتان عکاسی شود با این حال که می توانید با گوشی موبایل خود از او عکسبرداری کنید.
آما خیلی مسائل باعث می شود تا به فکر یک آتلیه باشید،شما به دنبال چه آتلیه ایی هستید؟

 

یک آتلیه تخصصی کودک یا یک آتلیه عکاسی عمومی ؟
بنظر شما اگر گزینه دوم را انتخاب کنید شاید هزینه کمتری را نسبت به گزینه اول پرداخت نمایید اما در آخر خواهید گفت کاش خودم عکاسی می کردم از این کار بهتر در میومد، البته شاید هم آنقدر عکس خوب باشد که رضایت شما را جلب کند و نمیتوان این را هم کتمان کرد.
اما اگر قرار است هزینه کنید آن هم برای پاره تنتان حداقل یک هزینه درست انجام دهید ما به فقط با این شعار وارد عرصه هنر شده اییم که قیمت در کنار کیفیت خود را نشان خواهد داد.
به همین دلیل سعی کرده اییم بهترین دکور های زیبا و متنوع را طراحی در آتلیه استفاده کنیم که همه آنها اختصاص داده شده برای کودکان است.

همچنین در کنار این موضوع به دلیل کمتر کردن هزینه های والدین سعی شده آرشیو زیبا و متنوع از لباس های لوکس برای کودکان تهیه شود تا تنوع عکاسی در کنار دکورها جلوهای خاصی را به دنبال داشته باشد.

اگر علاقمند هستید تا بیشتر با آتلیه فرزند پاک آشنا شوید حتما ادامه این پست را مطالعه کنید.  آتلیه فرزند پاک با 8 سال سابقه فعالیت تخصصی در حوزه عکاسی بارداری، عکاسی نوزاد و عکاسی کودک توانسته جز برترین آتلیه های شرق استان تهران محسوب شود.

آتلیه کودک در پیروزی

محله پیروزی یکی از مناطق دیگر تهران است که از خدمات آتلیه فرزند پاک مستثنا نیست و ما به شما بدون ادعا خواهیم گفت جزء معدود آتلیه های تخصصی در استان تهران هستیم که به صورت تخصصی در حال خدمت رسانی به همشهریان محترم هستیم.

شرایط آتلیه در برابر کیفیت خدمات دهی مجموعه بسیار مقرون به صرفه می باشد که مختصرا به آن خواهیم پرداخت:

  • ورودیه رایگان 
  • بدون محدودیت در انتخاب عکس
  • آرشیوی متنوع و لوکس از لباس های بارداری،نوزادی،کودک
  • انجام تمامی مراحل پروژه شما توسط پرسنل خانم 

عضو جدید خانواده فزند پاک در اینستاگرام شوید

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.