ایده های عکاسی کنار دریا

ایده های عکاسی کنار دریا

با ورود به ماه های گرم سال، بسیاری از خانواده ها علاقه مند به حضور در شهرهایی هستند که مجاور دریا یا خلیج هستند. در ایران مردمی که ساکن بخش های شمالی هستند، به سمت شهرهای کناری دریای خزر تمایل بیشتری دارند و کسانی که ساکن بخش های مرکزی و جنوبی دارند معمولا به سمت خلیج فارس و دریای عمان سفر می کنند.

هر کدام از این شهرها و بخش ها برای خود زیبایی خاصی دارند. بودن در کنار ساحل آرامبخش روح است و شنا کردن در دریا نیز یک تفریح خاص برای شناگران ماهر است.

ایده های عکاسی کنار دریا

همه ی افرادی که به این مکان ها سفر می کنند، تلاش می کنند تا با کمک دوربین های عکاسی حرفه ای یا دوربین های گوشی، عکس های خاطره انگیزی را از خود و خانواده شان تهیه کنند.

اگر قصد سفر به این مناطق را دارید با این مقاله همراه ما باشید تا انواع ایده های جذاب برای یک عکاسی متفاوت کنار دریا را به شما معرفی کنیم.

عکس دو نفره زن و شوهری کنار دریا

شما می توانید با همسرتان روی یک صخره بایستید و به دریا نگاه کنید و از شخص دیگری بخواهید که از شما عکس بیندازد.

می توانید پشت به دوربین باشید یا نیم رخ بایستید یا اینکه روبروی هم باشید و دریا پشت شما باشد.

اگر هم علاقه مند هستید تا عکس های مختلف داشته باشید می توانید هر چهار ایده را عکاسی کنید.

عکس خانوادگی کنار دریا

برخی از مسافرت ها، دسته جمعی است و یک خانواده ی بزرگ با هم به سفر می روند. برای انداختن یک عکسی که همه ی اعضای خانواده در آن حضور داشته باشند؛ ایده های جذابی وجود دارد. عکس زیر را نگاه کنید، خانواده همه با هم در حال پریدن هستند، بالنهای رنگی نیز به هوا پرتاب شده است تا رنگ های شاد و گرم نیز در عکس حضور داشته باشد.

ایده های عکاسی کنار دریا
ایده های عکاسی کنار دریا

ایده ی دیگر در شرایطی است که شما بتوانید جایی بایستید که بازتاب حضورتان در آب نقش ببندد. این عکس هم فوق العاده می شود به شرط آنکه بتوانید موقعیت مناسب را پیدا کنید. به طور معمول این شرایط در هوای آفتابی پیش نمی آید و معمولا باید در شرایطی باشد که هوا ابری یا به سمت غروب آفتاب نزدیک باشد.

ایده های عکاسی کنار دریا
ایده های عکاسی کنار دریا

شاید به جرأت بتوان گفت، عکس هایی که در غروب آفتاب دریا گرفته می شوند، بی نظیر است. اگر شما دوست داشته باشید تا عکس خلاقانه ای را بگیرید باید به ترکیب رنگ لباسهای خانواده نیز دقت کنید.

شادی و هیجان بچه ها هنگام حضور در ساحل، خود به تنهایی ایده ای عالی برای عکاسی است. شما کافی است تا تلاش کنید تا این هیجان را به موقع به تصویر بکشید. راه رفتن در آب، دویدن یا پریدن در آب همه زیبا و خاطره انگیز برای کودک و شما خواهد بود.

عکس بارداری در کنار دریا

اگر در دوران بارداری به سر می برید و از آن دسته کسانی هستید که دوست دارید عکس های خلاقانه کنار دریا داشته باشید؛ می توانید از ایده ی زیر استفاده کنید.

از قدیم هم حتما به خاطر دارید که کنده کاری روی شن های ساحل، همیشه زیبا و محبوب برای عکس انداختن بوده اند.

برای این کار شما می توانید سال تولد خود و همسرتان را روی شن بنویسید و سپس سال تولد نوزادتان را روی شن ها حک کنید. بالای نوشته ها بایستید و عکس بیندازید.

یا اینکه کفش یا لباسی از خود یا نوزادتان را بالای آن قرار دهید تا عکس بامزه تری را داشته باشید.

ایده عکس خانوادگی

10 سبک در عکاسی بارداری

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] انواع مدل ها و سبک های مختلف عکاسی، ایده عکاسی کنار دریا برای خود جذابیت فوق العاده دارد که شاید دلیل آن همان حس […]

نظرات بسته شده است.