عکاسی نوزاد با پدر و مادر

ایده عکس خانوادگی سه نفره

والدین دوست دارند تا از نوزاد خود عکس های زیادی داشته باشند، بسته به اینکه فرزند شما بچه چندم خانواده است این هیجان کمتر و بیشتر می شود. معمولا در خانواده هایی که صاحب اولین فرزند خود شده اند، این ذوق بیشتر است.

ما در این مطلب انواع ایده های متنوع را برای عکاسی نوزاد با والدین به شما توضیح می دهیم. اگر قصد دارید تا در خانه عکاسی کنید می توانید با کمک این ایده ها، عکس های خوبی را بیندازید؛ اگر هم خواستید به یک آتلیه عکاسی بروید، می توانید ایده های مورد علاقه تان را با عکاسان در میان بگذارید تا بهترین انتخاب را برای شما داشته باشند.

ایده عکس خانوادگی سه نفره

عکاسی کلوزآپ

ایده عکس خانوادگی سه نفره
ایده عکس خانوادگی سه نفره

این عکس های می تواند از روبرو یا از بالا گرفته شود؛ برای این عکس کافی است یکی از والدین، نوزاد را در آغوش بگیرند و دیگری نیز پشت آنها بایستد.

عکاسی در بیمارستان

خاطره انگیزترین عکس ها در بیمارستان بلافاصله پس از تولد نوزاد گرفته می شود زیرا آن احساس خاص مهیج والدین را نشان می دهد. سعی کنید حتما یک عکس سه نفره از این موقعیت تکرار نشدنی با نوزادتان داشته باشید؛ شک نکنید از به یادماندنی ترین عکس ها خواهد شد.

عکاسی هنری

ایده عکس خانوادگی سه نفره
ایده عکس خانوادگی سه نفره

انواع عکس هایی که با سبک پرتره های هنری گرفته می شوند برای عکاسی نوزاد با والدین عالی است. بهتر است برای این تم ها به یک آتلیه عکاسی مجهز بروید. حتما پیش از حضور برای عکاسی، نمونه کارهای آتلیه را بررسی کنید. می توانید به چندین آتلیه بروید، کارها را با هم مقایسه کنید و سپس تصمیم گیری کنید.

عکاسی در اتاق نوزاد

ایده عکس خانوادگی سه نفره
ایده عکس خانوادگی سه نفره

سیسمونی یک زیبایی خاص خود را دارد، تمام وسایل نوزاد، نو و رنگارنگ هستند. اتاق نوزاد یک لوکیشن مناسب برای عکس های تکی نوزاد یا عکس های خانوادگی است.

عکاسی خانوادگی با کودک دیگر

ایده عکس خانوادگی سه نفره
ایده عکس خانوادگی سه نفره

اگر دوست دارید تا یک عکس همراه کودک دیگرتان نیز داشته باشید، می توانید از ایده های متنوع هنری یا ایده های ساده استفاده کنید. قدیم ها وقتی صحبت از عکس و عکاسی خانوادگی می آمد، همه یاد یک صندلی می افتادند که بزرگ خانواده روی آن نشسته و بقیه اعضای خانواده کنار یا پشت او ایستاده اند؛ اما امروزه انواع رشته های عکاسی و پیشرفت این هنر، سبب تنوع و ایده های متنوع در عکس شده است. پس تلاش کنید با صرف زمان ایده های مختلف را ببینید و تصمیم مناسب بگیرید.

عکاسی با نوزاد دوقلو

دوقلوها یک دنیا زیبایی هستند، عکاسی از آنها نیز یک کار شیرین است. اگر دوست دارید یک عکس 4 نفره با نوزادان خود داشته باشید، می توانید این عکس ها را به صورت قدی یا کلوزآپ بگیرید. اگر جنسیت نوزادان شما با هم فرق می کند می توانید با گل سر یا گذاشتن یک کلاه، دختر و پسرتان را از هم متمایز کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.