ایده عکاسی یلدا برای کودک

ایده عکاسی یلدا برای کودک

سی آذر ماه از دیرباز تا کنون برای ایرانیان یک تاریخ به یادماندنی است، شب هنگام خانواده ها دور هم جمع می شوند و کنار هم ساعات شادی را سپری می کنند.

کشورهایی مانند ایران، جمهوری آذربایجان، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و ترکیه از برپا کنندگان این مراسم هستند. شب یلدا در بین اقوام مختلف به شب چله نیز معروف است. نام یلدا برگرفته از واژه ای سریانی به معنای زایش است.

ایده عکاسی یلدا برای کودک

در این شب انواع خوراکی های خوشمزه مانند هندوانه، انار و تنقلات دیگر میل می شود. معمولا بزرگان خانواده در این شب ها، داستان های کهن تعریف می کنند. برخی فال حافظ می گیرند و برخی نیز شاهنامه خوانی می کنند.

عکاسی کودک از یلدا

عکاسی در شب یلدا ثبت خاطرات دل انگیز با اعضای خانواده و دوستان است. خانواده هایی که دارای نوزاد و کودک هستند بیشتر علاقه مندند که از فرزند خود عکس های تکی و شکیل تری را بیندازند.

آتلیه فرزند پاک یک آتلیه تخصصی کودک و نوزاد است که برای مناسبت های مختلف مانند نوروز، یلدا، کریسمس، ولنتاین و … با دکورهای مختلف و متنوع در خدمت خانواده های محترم است.

ایده عکاسی یلدا برای کودک

در این مطلب انواع نمونه کارهای عکاسی یلدا را مشاهده می کنید. ریسه های رنگی با تم های سبز و قرمز، کلاه با تم هنداونه، گل سر و هدبند، ماکت کیک هندوانه ای، انار و … در آتلیه موجود است.

شما می توانید از انواع لباس های موجود در آتلیه فرزند پاک به طور رایگان برای عکاسی استفاده کنید. پیش از حضور در آتلیه با مشاوران عکاسی صحبت کنید تا به شما در انتخاب ایده و لباس کمک کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.