ایده های فوق العاده ی عکاسی نوزاد

ایده فوق العاده عکاسی نوزاد

یکی از ایده های محبوب عکاسان برای عکاسی از نوزاد تازه متولد شده، ایده ی عکاسی در سبد است.

نوزاد به دلیل داشتن جثه ی کوچک به راحتی درون سبد قرار می گیرد و عکاس می تواند او را کاملا به حالت دلخواه خود در بیاورد.

این ایده مانند سایر ایده های عکاسی به شکلی است که اگر بخواهید می تواند آن را از یک ایده ی ساده به یک ایده ی ناب و خاص در بیاورید.

فقط باید خلاق باشید و بتوانید از وسایلی که در اختیار دارید بهترین استفاده را کنید. عکاسان حرفه ای تولید ایده های ناب برای عکاسی را به روزی که مشتری قصد عکاسی دارد، نمی سپارند. آنها در اوقات فراغت خود تلاش می کنند تا با وسایلی که در اختیار دارند، ایده های نوین را بیافرینند.

ایده فوق العاده عکاسی نوزاد

باور کنید این کار بسیار ساده است، کافی است تا هر وسیله ای که در آتلیه عکاسی خود دارید به دقت بررسی کنید، رنگ، ابعاد و کارآیی آن را به خاطر بسپارید، سپس شروع به پیاده سازی ایده های قبلی خود کنید.

وقتی شما یک ایده ی تکراری و قدیمی خود را روی زمین پیاده می کنید و با دقت به آن نگاه می کنید، متوجه ایرادهای کار می شوید. می توانید از دیگران نیز کمک بگیرید. حتما شما هم دوستانی دارید که اهل هنر و خلاق باشند. از ایده های خود عکس بگیرید و برای آنها ارسال کنید.

انتقادات و پیشنهادات را پذیرا باشید تا در کار خود موفق شوید. کسانی که فکر می کنند کارشان بهترین است هیچ وقت پیشرفت نمی کنند و اتفاقا پس از مدتی با رکود کاری مواجه می شوند.

ایده های عکاسی نوزاد در سبد

شما برای پیاده سازی این ایده به یک بک گراند نیاز دارید که می تواند یک استند چوبی یا پارچه باشد. پس از آن نیاز به یک سبد، پارچه ی خز دار یا پولیشی نرم و انواع گل و گیاه مصنوعی دارید.

ابتدا بک گراند مورد نظر را روی زمین بگذارید؛ سپس سبد را روی آن گذاشته و داخل آن را با پارچه ی خز دار بپوشانید.

با انواع گل هایی که در دسترس دارید، می توانید اطراف سبد را بپوشانید و فضا را زیباتر کنید.

در مرحله ی آخر نوزاد را داخل سبد بگذارید. می توانید نوزاد را با شال های رنگی ببندید و رنگ شال را با رنگ های به کار برده شده در وسایل ست کنید.

یا از طیف های رنگی بهره مند شوید. شما می توانید انواع مطالب را با تم های رنگی مختلف در بخش آموزش عکاسی سایت فرزند پاک مشاهده کنید.

آتلیه نوزاد

آتلیه نوزاد در تهرانپارس

آتلیه نوزاد در شرق تهران

بهترین آتلیه نوزاد در تهرانپارس

آتلیه کودک

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] و توانایی نشستن را نداشته باشد، عکاسان با استفاده از ایده عکاسی نوزاد در سطل یا مبل های نرم یا قرار دادن نوزاد داخل جعبه های […]

نظرات بسته شده است.