آتلیه – عکاسی تخصصی بارداری ، نوزاد ، کودک

آتلیه لواسان – عکاسی تخصصی بارداری ، نوزاد ، کودک

لواسان
بخشی از شهرستان شمیرانات در استان تهران که به سه شهر لواسان،لواسان بزرگ و لواسان کوچک تقسیم شده که دارای محله های بزرگ و روستاهای زیادی است.

آتلیه لواسان

اگر شما ساکن لواسان هستید و قصد دارید عکاسی بارداری ، نوزاد یا کودک انجام دهید، حتما توجه داشته باشید که برای اتخاب یک صحیح یک آتلیه خوب در این موضوع عکاسی چه فاکتور های را باید در نظر بگیرید.

فاکتورهای مهم انتخاب عکاسی کودک و بارداری

مهم ترین فاکتور در انتخاب عکاسی کودک و بارداری متخصص بودن افراد مجموعه است،همچنین توجه داشته باشید متفاوت بودن و متنوع بودن دکور ها می تواند زیباترین عکسها را برایتان رقم بزند.

یک آتلیه خوب حتما یک آرشیو لباس کامل را باید دارا باشد.

شما نباید دغدغه داشتن لباس بارداری یا لباس فرزندتان را داشته باشید حتی اگر او نوزاد باشد، چرا که یک آتلیه تخصصی باید آرشیوی از بهترین و لوکس ترین لباس ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

آیا شما می دانید که برای گرفتن یک عکس چه زحماتی کشیده خواهد شد؟

همانقدر که عکاسی، شیرین است در زمان کار کودک بسیار پیچیده و سخت خواهد بود. اینکار آنقدر ها هم ساده نیست و چالش های زیادی را به همراه دارد، کودکانی که همکاری نمی کنند یا گریه می کنند، ما سعی کرده اییم از افرادی متخصص در این رشته استفاده کنیم و به آنها آموزش داده ایم که بتوانند با کودکان چگونه و چطور برخورد کنند.

همین تخصص باعث شده کیفیت فوق العاده ایی در عکاسی شکل بگیرد،البته تجهیزات مورد استفاده در آتلیه هم در کیفیت بالای کار قابل انکار نیست.

ما از تجهیزاتی استفاده کرده اییم تا کیفیت مطلوب یک عکس چاپ شده را به مشتری خود ارائه دهیم.کیفیت چاپ مسئله حائز اهمیت است و خیلی آن را جدی بگیرید اما مهم تر از آن طبیعی بودن رنگ و پوست بدن در عکاسی است که نیازمند تجهیزات تخصصی است.

برخی از تجهیزات آتلیه شامل ( وایت بالانس ، نور سنج ، طیف سنج ، لنزهای عکاسی در موضوعات مختلف و تجهیزات فراوانی که اگر بخواهیم به توضیح آنها بپردازیم یک خودش یک کتاب خواهد شد.

آتلیه فرزند پاک

آتلیه فرزند پاک در رشته بارداری و کودک در حال فعالیت می باشد که این مجموعه فقط با تخصص کامل به این موضوع در حال فعالیت است.

این اطمینان را به شما خواهیم داد که ما تمام فاکتور های لازم یک آتلیه خوب را برای شما فراهم ساخته ایم.

اما در کنار همه این تخصص ها و تجهیزات سعی کرده ایم با مدیریت دقیق پروژهای مشتریان را در زمان تعیین شده انجام دهیم، همچنین مدت زمان چاپ و تحویل را به صورت دقیق برای مشتریان تخمین زده و در همان زمان به آنها تحویل داده ایم.

آتلیه لواسان بیش از 3741 پروژه عکاسی موفق را در 8 سال گذشته تجربه کرده است.

شرایط آتلیه فرزند پاک

  • ورودیه کاملا رایگان
  • بدون محدودیت در تعداد انتخاب عکسها
  • وقت دهی قبلی (حداقل ده روز قبل)

برای روزو وقت عکاسی خود با ما تماس بگیرید 77869038 و از مشاوران ما درخواستراهنمای کنید.

راستی عضو کانال های ما در شبکه های اجتماعی شود.

کانال تلگرام آتلیه بارداری 

پیج اینستاگرام فرزند پاک

آتلیه باقری – بروزترین و مجهزترین آتلیه تخصصی بارداری ، نوزاد و کودک در شرق تهران

آتليه تلفنخانه – تخصصی ترین آتلیه بارداری ، نوزاد ، کودک

آتلیه لویزان – بروزترین و تخصصی ترین آتلیه شرق تهران

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.