عکاسی خانوادگی در طبیعت پاییز

پاییز فصل زیبایی های طبیعت و فصل رنگ های ناب و دوست داشتنی است. صحنه های خاص پاییز همه را جذب خود می کند و شاید شما در این دنیا کمتر کسی را پیدا کنید که علاقه ای به زیبایی های این فصل نداشته باشد.

پیش از این در مطلب های مجزایی درباره ی عکاسی از کودک در پاییز، عکاسی بارداری در پاییز، عکاسی دخترانه پاییزی و مطالب دیگری در خصوص انواع ایده های عکاسی در این فصل را منتشر کرده ایم. بنابراین اگر شما دوست دارید که افزون بر عکاسی خانوادگی، عکس های انفرادی و خاص تر هم داشته باشید می توانید به مطالب متنوع بخش مقالات سایت فرزند پاک بروید.

عکاسی خانوادگی در طبیعت پاییز

ایده های ناب عکاسی پاییزی

به دنبال این نباشید که مثل قدیم ها عکاسی کنید؛ به فکر ایده های خلاقانه باشید. این عکس برای شما سالها به یادگار می ماند و شما و خانواده تان با دیدن آن قرار است که خاطرات تان را دوره کنید.

برای این کار ابتدا لازم است که یک لوکیشن و فضای مناسب برای عکاسی پیدا کنید. فضای یک باغ خانوادگی، یک حیاط پر درخت یا یک پارک برای عکاسی مناسب است. اگر امکانش را دارید می توانید به طبیعت بیرون از شهر بروید.

به این نکته توجه داشته باشید که غروب پاییز آسمان به سمت رنگ نارنجی شدن می رود و اگر شما در آن زمان بخواهید بین درختان زرد و نارنجی پاییز عکاسی کنید؛ رنگ و لعاب خوبی از عکس ها دریافت نمی کنید.

عکاسی خانوادگی در طبیعت پاییز

پس از انتخاب فضای مناسب، نوبت به انتخاب لباس می رسد. لباسهای پاییزی را انتخاب کنید، بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که در عکس جلوه ی زیبایی داشته باشند. در عکس های این صفحه می بینید که رنگ لباس چقدر در عکس موثر است.

برای عکس کافی است تا انواع حالتهای ایستادن و قرار گیری در طبیعت را ببینید و در نهایت آنچه به نظرتان برای خانواده شما زیباتر است، انتخاب کنید.

ایده عکس خانوادگی

ایده عکس خانوادگی ولنتاین

عکاسی سیاه سفید پدر، مادر و نوزاد

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.