عکاسی کودک در فضای باز

عکاسی کودک در فضای باز

فضای باز و فضای طبیعت، یکی از بهترین مکان ها برای عکاسی به خصوص عکاسی کودک است.

کودکان در طبیعت سعی می کنند تا احساسات و هیجان هایشان را بیشتر بروز دهند و شما می توانید از این احساسات زیبای آنها، عکس های زیادی را تهیه کنید.

عکاسی کودک در فضای باز نگرانی های شما را برای پیدا کردن یک بک گراند (پس زمینه) خوب برای عکس از بین می برد.

عکاسی کودک در فضای باز

در طبیعت، شما کافی است کمی به فضا توجه کنید تا به سادگی بتوانید فضایی عالی را برای عکس گرفتن پیدا کنید.

همه ی فصل ها سرشار از زیبایی است و هر فصلی برای خود نقاشی زیبای خداوندی با هزاران طرح فوق العاده است.

عکاسی در پاییز میان حجم برگ های رنگارنگ، در زمستان میان برف و سرما، در بهار میان شکوفه های اعجاب انگیز درختان و در تابستان با سبزی یکدست طبیعت همراه است.

پیدا کردن یک لوکیشن خاص هم کار ساده ای است، هر طرف را که بنگرید می توانید با کوچکتر یا بزرگتر کردن قاب دوربین تان عکس به یاد ماندنی ای را از کودک تان بگیرید.

در این مطلب چندین ایده عکاسی کودک در فضای باز را به شما توضیح می دهیم.

گلزار

دشت های پر گل می توانند عکس های بی نظیری را به شما هدیه دهند، از هر دیدی که بخواهید در این فضا عکاسی کنید، زیبا و به یاد ماندنی است.

می توانید با خلاقیت های خودتان، حالت ایستادن و ژست گرفتن کودک را طراحی کنید تا عکسی متفاوت داشته باشید.

عکاسی از کودک در فضای باز

کنکاش در طبیعت

طبیعت برای کودکان مملو از تجربه های تازه است، کودکان دوست دارند تا به هر چه می بینند دست بزنند، لمس کنند، بو کنند و تجارب تازه پیدا کنند. این موارد ایده هایی عالی برای عکاسی کودک هستند.

عکس های افقی با حالت خوابیده

این ایده نه تنها در طبیعت که در هر شرایطی، زیبا از آب در می آید. در طبیعت کافی است کودک شما روی برگ ها یا سبزه زار، روی شکم دراز بکشد و دستهایش را زیر صورتش بگذارد. به همین سادگی!

حالت های طبیعی کودک

هر کودکی با احساس خودش، هیجاناتش را بروز می دهد. برخی از آنها رفتارهایی مشابه را در شرایط های هیجانی مشابه نشان می دهند.

حالت طبیعی کودک خود سوژه ای زیبا برای هر عکسی به شمار می آید. در نمونه های زیر شما می بینید که عکاس فقط با تیز بینی توانسته است این لحظات را شکار کند.

عکاسی با درخت

درخت ها در هر کجای عکس که باشند، خاص هستند. می توانید کودک را به هر شکلی که دوست دارید روی آن یا پایین آن قرار دهید تا عکسی زیبا داشته باشید. البته مراقب تعادل و امنیت او هم باشید.

گالری عکس دختر بچه

گالری عکس پسر بچه

آتلیه کودک فرزند پاک

بهترین آتلیه عکس کودک در تهران

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.