شرايط عکاسي new born

شرايط عکاسي new born

در پست قبلی به توضیح خدمات آتلیه نوزاد پرداختیم، امروز هم در ادامه مطالب قبلی به شما همراهان گرامی آتلیه نوزاد شرایط عکاسی New Born  را عرض خواهیم کرد تا با شرایط کامل عکاسی نوزاد آشنا شوید و اطلاعات لازم را قبل از تماس و رزرو وقت داشته باشید. وب سایت مجموعه فرزند پاک پل ارتباطی تاثیر گذاری برای ما با مشتریان می باشد و  سایت فرزند پاک به صورت روزانه آپدیت خواهد شد.

ما تمامی مطالبمان را با توضیح کامل در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده اییم تا بتوانیم در فعالیت دیجیتال مارکتینگ نقشی داشته باشیم.

 

شرايط عکاسي new born

شرايط عکاسي new born

در ابتدا خاطر نشان کنیم که شما می توانید با یک تماس تلفنی مشاوره رایگان شوید و اطلاعات کافی را از مشاوران ما دریافت کنید اما برای سهولت در کار به توضیح مختصر کوتاه و شفاف عکاسی از نوزاد و شرایط آن می پردازیم.

برای عکاسی نوزاد 3 ساعت وقت عکاسی معین شده و تمامی کارها توسط پرسنل فرزند پاک صورت می گیرد.حتی حضور والدین هم الزامی نیست چرا که پرسنل متخصص نوزاد ما می توانند در 3 ساعت کامل عکاسی از فرزند دلبندتان مراقبت و نگهداری کنند.

پس نگران هیچ چیز نباشید و فقط نوزاد را در اختیار ما قرار دهید

به یاد داشته باشید که حتما برای هر عکاسی در آتلیه باید وقت قبلی خود را رزرو و با پرداخت مبلغ بیعانه آن را تایید نمایید، و پرداخت بیعانه برای رزرو وقت جز سیاست کاری ماست و به دلیل داشتن تقویم کاری روزانه اگر خدایی نکرده مشتری دیگری مبلغ بیعانه را واریز نماید این وقت برای او ست خواهد شد.

برای اینکه از نوزادتان عکاسی شود هیچ گونه لوازمی نیاز به آوردن نیست،آتلیه فرزند پاک مجهز به متنوع ترین و زیباترین لباسهای نوزاد می باشد و استفاده از این لباسهای برای مشتریان کاملا رایگان می باشد.

بعد از انجام عکاسی برایتان زمان انتخاب عکس تعیین خواهد شد و بعد از انتخاب عکستان پروژه شما به بخش طراحی و روتوش ارسال می شود.

طراحی تمام شده و به مرحله چاپ خواهد رسید یک پیامک اطلاع رسانی چاپ به شماره ایی که در مجموعه ثبت کرده ایید خواهد رسید.

منتظر پیامک تسویه و تحویل عکس باشید و بعد از دریافت این پیامک عکسهای شما آماده تحویل می باشد در اولین فرصت برای تحویل به آتلیه تشریف بیاورید.

راستی از خمات ژورنال رشد آتلیه فرزند پاک اطلاع دارید ؟

عضویت در پیج رسمی اینستاگرام فرزند پاک

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.