بهترین راه حل برای پیدا کردن آتلیه بارداری و نوزاد در تهران

بهترین راه حل برای پیدا کردن آتلیه بارداری و نوزاد در تهران

ثبت لحظات شیرین نوزادی برای والدین از مهم ترین انتخاب هایی است که امروزه با افزایش فضای موجود در کنار امکانات متعدد، به سادگی میسر گردیده است. وجود بسیاری از آتلیه های عکاسی در شهر های مختلف، محدودیت های انتخاب بهترین آتلیه را از میان برداشته است.

آتلیه بارداری و نوزاد در تهران

عکس نوزاد، از بهترین آرشیو های عکاسی است و عکاسان حرفه ای، به طور جدی در این زمینه فعالیت می نمایند. چرا که نوزادان بهترین ژست های عکاسی را به سادگی ابداع می نمایند و بر این اساس می توان عکسی خاطره انگیز را در کنار والدین از آن ها به ثبت رساند.

عضویت در پیج اینستاگرام آتلیه فرزند پاک 

تاریخچه عکاسی ایران

ورود عکس های جذاب به بازار نگاه انسان ها، یکی از زیبا ترین و جذاب ترین ورود ها به شمار می آید. عکاسی در ایران به فاصله ای سه ساله از تولد این حرفه آغاز گردید. اولین دوربین عکاسی به عنوان هدیه به پادشاه ایران رسید و آغاز این صنعت در ایران از این دریچه شکل گرفت.

به طور معمول با ورود یک هنر و حرفه، اولین گام آموزش آن به علاقه مندان است. ورود دوربین های عکاسی به ایران موجب شد تا علاقه مندان به این حرفه متفاوت مشغول آموزش های عکاسی توسط مدرسان این هنر شوند.

ملک قاسم میرزا به گفته مورخین تاریخی اولین عکاس ایرانی بوده است. این شخص فرزند بیست و چهارم فتحعلی شاه بوده است. ولیکن آقا رضا عکاس باشی مهم ترین و حرفه ای ترین عکاس در دربار ناصر الدین شاه بوده است که مسئولیت ثبت بسیاری از وقایع تاریخی را در آن زمان برعهده داشته است. از سویی دیگر تزریق پیشرفت های متوالی به این صنعت در دوران های بعد موضوعی است که می توان به آن نیز توجه ویژه ای داشت.

دوران های تاریخی متعددی پس از ناصر الدین شاه در ایران سپری شد که جایگاه عکاسی در آن عموما دستخوش تغییراتی گردید. این دوران ها هر یک نقش خاصی بر پیکره هنر عکاسی گذاشته و به طور حتم می توان دوره پهلوی دوم را یکی از مهم ترین دوره های تاریخی برای رشد و توسعه عکاسی حرفه ای با استفاده از روش ها و دوربین های حرفه ای به شمار آورد.

برای رسیدن به پاسخ درست هر سوال و ابهامی، می توان به تاریخچه بودن یا نبودن آن موضوع پی برد. عکاسی از جمله هنر هایی است که امروزه طرفداران بسیاری را جذب خود نموده است. این در حالی است که این هنر فاخر دارای تاریخچه ای مثال زدنی است. دوران ناصر الدین شاه آغاز دوره عکاسی در ایران بوده است. عکاسی در این دوران بر سه اصل استوار بوده است و گروه عکاسان به سه طبقه تقسیم می شدند.

  • عکاسانی که فضای علمی را دنبال می کردند.
  • عکاسانی که در زمینه اصول فرهنگی و قومی تلاش می کردند.
  • عکاسانی که از راه عکاسی امرار معاش می کردند.

با ورود دوربین های عکاسی به کشور فضایی متفاوت در ایران حکم فرما شد. استفاده از دوربین برای ثبت لحظات تلخ و شیرین از گذشته تا به امروزه با پستی و بلندی های بسیاری رو به رو بوده است. اما امروزه با استفاده از دستاورد های جدید و خاص حرفه عکاسی، دیگر نباید نگران هدر شدن هزینه و زمان بود. چرا که با ساده ترین متد های موجود می توان شاهد عکسی فوق العاده و ایده آل با هر مضمونی بود.

 

معرفی مهم ترین ژست های عکاسی

عکاسی هنر رویایی این قرن به شمار می رود. هنری که در دل آن ایده هایی فوق العاده نهفته است و تولید هر یک از این هنر ها نقش مهمی را برای ثبت یک اتفاق خوش خواهد داشت. ژست های عکاسی تنوع بسیار زیادی دارند و در این بین به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد. هم چنین در اثنای این معرفی شاهد تقسیم بندی های دقیق تری نیز خواهید بود.

  • عکاسی صنعتی
  • عکاسی سینمایی
  • عکاسی هنری
  • عکاسی معماری
  • عکاسی مفهومی
  • عکاسی ماکرو
  • عکاسی تبلیغاتی
  • عکاسی انتزاعی
  • عکاسی پرتره
  • عکاسی طبیعت زنده
  • عکاسی طبیعت بی جان
  • عکاسی مد و ژورنال
    – ژورنال بارداری
    – نوزاد
    – کودک
  • عکاسی لند اسکیپ
  • عکاسی حیات وحش
  • عکاسی خبر
  • عکاسی مستند
  • عکاسی آتلیه
  • عکاسی فضای باز
  • عکاسی خانواده
  • عکاسی کودکان
    1- عکاسی کودکان یک ساله
    2- عکاسی کودکان دو ساله
    3- عکاسی کودکان سه ساله
    4- عکاسی از کودکان دو قلو
  • عکاسی نوزاد
    1- عکاسی از نوزاد دختر و پسر تا شش ماه
    2- عکاسی از نوزاد دختر و پسر تا یک سال
    3- عکاسی از نوزاد دختر و پسر تا دو سال
    4- عکاسی از نوزاد دختر و پسز تا سه سال
    5- عکاسی نوزادان دو قلو
  • عکاسی بارداری
    1- بارداری تکی
    2- عکاسی بارداری فضای باز
    3- عکاسی بارداری متداول
    4- عکاسی بارداری، نقاشی بر روی شکم مادر
    5- عکاسی پرتره بارداری
    6- عکاسی نور و آب

عکاسی بارداری

آتلیه بارداری و نوزاد در تهران
آتلیه بارداری و نوزاد در تهران

شاید وضعیت ظاهری یک خانم باردار، گرفتن عکسی زیبا را به ظاهر غیر ممکن جلوه دهد. اما اینطور نیست! امروزه با استفاده از ساده ترین متد های حرفه ای در عکاسی، می توان شاهد ثبت زیبا ترین عکس بارداری برای یک مادر بود. عکاسی بارداری هنری است که در آن تمامی جلوه های دوربین برای ثبت یک عکس خاطره ساز به کار گرفته می شود.

این بخش از عکاسی دارای تقسیم بندی های متعددی است که مادران باردار می توانند با توجه به هدف خود هر یک را انتخاب نمایند. موضوع جالی که در این بین باید به آن نیز اشاره کرد، امکان تهیه آلبومی جذاب از عکسی های باردای است. هم چنین مادران باردار این فرصت را خواهند داشت تا با مروری بر گالری عکس باردای هر یک از ژست های مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

محدودیت های متداول مادران در این دوره به واسطه شرایط جسمانی موجب می گردد تا تجربه مهم ترین عامل برای ثبت یک عکس زیبا به شمار آید. آتلیه فرزند پاک کادری مجرب و کارآزموده را برای این منظور برگزیده است. این افراد با توجه به گذراندن حرفه ای ترین دوره های آموزشی قادر خواهند بود تا در کوتاه ترین فرصت ممکن لحظه ای ایده آل را از نگاه مادران ثبت نمایند.

دو راهی انتخاب عکاسی در آتلیه و منزل نیز از جمله موضوعاتی است که شاید برای مادران باردار مطرح باشد. هر یک از این دو روش مزیت ها و معایب خاص خود را داراست. اما آتلیه حرفه ای فرزند پاک با فراهم نمودن تم ها و دکور هایی فوق العاده و متنوع، قطعا بهترین فضا را برای عکاسی ایجاد نموده است.

  • عکاسی بارداری تکی – از جمله روش هایی است که مادران باردار در آن موقعیت و تم مورد نظر خود را انتخاب می نمایند. این عکاسی محدودیتی را ایجاد نخواهد نمود و امکان استفاده از تمامی امکانات برای مادران مهیا است.
  • عکاسی بارداری با نقاشی روی شکم مادر – یکی از امکاناتی که باید به آن اشاره کرد ایجاد منظره ای مصنوعی برای یک عکس طبیعی و جذاب است. امکان نقاشی بر روی شکم مادر توسط یک نقاش مسلط و حرفه ای، شرایط متفاوتی را برای مادران خلاق ایجاد می نماید.
  • عکاسی متداول – نوع دیگری از عکاسی بارداری، عکاسی متداول می باشد. آلبومی از عکس های نوزادی در کنار یکدیگر ثمره انتخاب این گزینه از عکاسی بارداری است.
  • عکاسی بارداری در فضای باز – یکی از بخش های جذاب در عکاسی بارداری که محبوبیت بسیاری را در سراسر جهان داراست، عکاسی در فضای باز می باشد. ایجاد زاویه های متعدد در این نوع از عکاسی شاید زیبا ترین عکس را به نمایش درآورد. عکاسی در طبیعت و فضای باز محدودیت های آتلیه ای را در پی ندارد و تلفیق نور و رنگ نتیجه ای مطلوب را به نمایش در خواهد آورد.

عکاسی نوزاد

آتلیه بارداری و نوزاد در تهران
آتلیه بارداری و نوزاد در تهران

حرفه عکاسی در قرن بیست و یکم، حرفه ای منزوی و بی ایده نیست. عکاسی نوزاد یکی از پر ایده ترین زمینه های عکاسی در قرن بیست و یکم به شمار می رود و در این بین داشتن عکسی زیبا به سادگی امکان پذیر خواهد بود. نوازدان عموما در ژست خواب شکار دوربین عکاسان می شوند. اما این تنها ژست عکس برداری از نوزاد نیست.

زمان عکس برداری از نوزادان را نیز نمی توان در محدودیت خاصی قرار داد. مادران فرصت طلب به خوبی می دانند که عکس نوزاد می تواند یکی از زیباترین عکس های آلبوم خانوادگی باشد. در نتیجه این فرصت استثنائی را از دست نمی دهند.

تاریخچه عکاسی نوزاد، با ورود دوربین های عکاسی به ایران آغاز نگردید. چرا که در آن زمان تب و تاب ثبت لحظات ناب و زیبا کودکی آنچنان در دستور کار نبوده است. کودکان در دوران های گذشته هرگز شکاری برای دوربین های عکاسی به شمار نمی آمدند و این روند تا چندین سال گذشته نیز ادامه داشت. اما با ورود ابزار های جدید عکس برداری از نوزادان و کودکان دیگر یک کار بی فایده محسوب نمی شد.

عکاسی نوزاد دختر و پسر در آتلیه فرزند پاک، با روش هایی اصولی دنبال می شود. عکاسی از نوزاد موضوعی تخصصی است و مهم ترین علت این تخصص داشتن اطلاعات و آگاهی لازم از نحوه و زمان عکاسی از نوزاد می باشد.

نوزاد عموما با ژست خواب شکار دوربین های عکاسی می شود و تسلط و مهارت عکاس در این زمینه موضوعی کاملا محسوس به شمار می رود. هم چنین ایجاد فضایی متفاوت در ژست عکاسی نوزاد در آتلیه فرزند پاک به واسطه سال ها تجربه و تخصص امکان پذیر گردیده است.

عکاسی کودک

پدر و مادر های خوش ذوق همواره ایده هایی را درباره داشتن عکسی جذاب از کودکان خود را در سر دارند. جثه کوچک کودکان و ژست های منحصر به فرد آن ها اصلی ترین علت جذاب بودن عکاسی در طیف کودکان است. بر همین اساس می توان عکاسی کودکان را به عنوان یکی از بخش های پرطرفدار این حرفه هنری معرفی کرد.

عکاسی کودک را می توان به عنوان حرفه ای خستگی ناپذیر هم معرفی کرد. چرا که در این زمینه از عکاسی، عکاس عموما با موجی از ژست های ناب رو به رو خواهد شد و این ژست ها ایده کودکانه ای برای ثبت لحظاتی به یاد ماندنی در قاب دوربین های عکاسی هستند.

حالت های راحت و ناخودآگاه ابداع شده توسط کودکان، آلبومی از ایده های جذاب و بکر عکاسی را گرد آورده است. این هنر نیز به عنوان یکی از هنر های جدید و تازه متولد شده در دنیای عکاسی شناخته می شود و بر همین اساس امروزه عکاسی کودکان به عنوان یک حرفه پرطرفدار شناخته می شود.

تخصص در زمینه عکاسی کودک و نوزاد به چه معناست ؟

عکاسی کودک و نوزاد ژانر های خاص خود را داراست و عکاسان در این زمینه باید مهارت های بسیاری را به دست آورده باشند. مادران باردار نیز یکی دیگر از سوژه هایی به شمار می روند که عکاسی از آن ها در یک چارچوب خاص قرار می گیرد.

وجود نکات مهمی در عکاسی کودک و نوزاد می تواند انتخاب یک آتلیه تخصصی را با چالش رو به رو سازد. در این بین آتلیه فرزند پاک به واسطه همکاری با بهترین عکاسان کودک و نوزاد، محیطی تخصصی و مدرن را برای ثبت لحظاتی ناب فراهم آورده است.

تفاوت آتلیه تخصصی با آتلیه های معمولی

برای درک ساده تفاوت آتلیه های معمولی با آتلیه های تخصصی، تنها دیدن نمونه های کار آن ها کفایت خواهد کرد. آتلیه های تخصصی با ترکیب ایده های ناب و تکنولوژی و تخصص عکاسی، بستری متفاوت را برای ثبت عکس انتخاب می نمایند. بستری که تخصص در آن حرف های بسیاری برای گفتن دارد. در نتیجه انتخاب آتلیه تخصصی، انتخابی فراتر از یک گزینه است.

آتلیه های معمولی صرفا با در نظر گرفتن حجم کار و قیمت های موجود، خروجی متوسطی را برای افراد در نظر می گیرند. عکاسی معمولی، نتیجه ای معمولی را به همراه خواهد داشت و عکاس معمولی نیز بر این موضوع به خوبی اشراف دارد. در اختیار گرفتن لنز دوربین و ثبت یک عکس نه چندان حرفه ای در قاب دوربین از یک کودک، نمایی زننده را برای والدین به نمایش در خواهد آورد.

چاشنی تخصص در کنار جذابیت های عکاسی، بهترین کیفیت را برای ثبت عکس به نمایش در می آورد و از این نظر می توان برای ثبت عکسی خاطره انگیز از نوازد و کودک، آتلیه حرفه ای و تخصصی راس انتخاب کرد.

مهم ترین اصل در یک آتلیه حرفه ای، در اختیار داشتن پرسنل و نیروهایی مجرب برای عکاسی است. نیروهایی که تمامی دانش و اطلاعات روز دنیای عکاسی را از بر بوده و می توانند ابزار های ناب را برای عکاسی نوزاد و کودک جمع آوری نمایند. انتخاب ژست های عکاسی حرفه ای نیز تنها از متخصصین ساخته است.

چرا آتلیه بارداری نوزاد فرزند پاک

 

انتخاب یک آتلیه تنها بر اساس نام و نشانی امکان پذیر نخواهد بود. تجربه، تخصص و دانش، مهم ترین ارکان برای انتخاب آتلیه فرزند پاک در استان تهران به عنوان پایتخت ایران است. فضایی متفاوت و به دور از ایده های تکرار شده، می تواند ماجرایی جدید در عکاسی را رقم بزند.

عکاسی کودک و نوزاد با عکاسی بزرگ سالان متفاوت است. تفاوت ایده ها و ژست های عکاسی، اصلی ترین وجوه تمایز میان این دو رشته از هم گسسته عکاسی است.

آتلیه فرزند پاک تجربه ای منحصر به فرد از عکاسی نوزاد و کودک را به ارمغان خواهد آورد. این آتلیه، مجموعه ای حرفه ای را در کنار یکدیگر گرد آورده و هدف اصلی خود را رضایت مندی مشتریان قرار داده است. در کنار تمامی مزیت های موجود، استفاده از پتانسیل ها و دستاورد های جدید عکاسی و عکس برداری از ارکان مهم مدنظر در آتلیه فرزند پاک می باشد.

آتلیه فرزند پاک، مجموعه ای با :

  • دکوراسیون منحصر بفرد و متنوع
    در اختیار داشتن دکوراسیونی ایده آل برای عکاسی از مهم ترین جنبه های انتخاب آتلیه فرزند پاک می باشد. دکوراسیونی که در آن تمامی نیاز های موجود برای ثبت عکسی حرفه ای فراهم گریده است.
  • تنها مرکز تخصصی عکاسی نوزاد بارداری در شرق تهران
    آتلیه فرزند پاک مهم ترین و تخصصی ترین عکاسی فعال در شرق تهران می باشد. سابقه بلند مدت فعالیت این آتلیه، اعتباری بی نظیر را برای این مجموعه به ارمغان آورده است.
  • فضای پاکیزه و بهداشتی برای کودکان
    در اختیار داشتن محیطی سرشار از تنوع و زیبایی برای کودکان، بخش دیگری از مزیت های انتخاب آتلیه فرزند پاک خواهد بود. فضایی تمیز و زیبا برای بازی و گذران لحظات کودکانه، یک جزء مهم از اجزاء این مجموعه است.
  • دارای سیستم گرمایشی مناسب جهت عکاسی نوزادان
    تعبیه سیستم های سرمایشی و گرمایشی کاملا مجهز در آتلیه فرزند پاک، تنها برای رضایت مندی والدین در کنار کودکان بوده و هست.
  • بدون ورودی و محدودیت در انتخاب عکس
    عدم اخذ ورودی برای خانواده ها و زوج ها یکی دیگر از مواردی است که در دستور کار مجموعه آتلیه فرزند پاک قرار گرفته است تا محدودیتی برای ورود والدین در این بین وجود نداشته باشد. آتلیه فرزند پاک مجموعه ای از لباس های بارداری در طیف های رنگی متعدد و مختلف را به صورت رایگان در اختیار مادران باردار قرار می دهد تا بدین واسطه بتوانند با انتخاب هر یک از لباس ها، عکسی ایده آل را از خود به ثبت برسانند. هم چنین داشتن دکور های عکاسی ویژه و منحصر به فرد و انتخاب هر یک به صورت رایگان از دیگر خدمات ارائه شده در آتلیه فرزند پاک می باشد.
    مشتریان تنها با پرداخت هزینه عکاسی در آتلیه فرزند پاک، می توانند از تمامی خدمات این مجموعه حرفه ای بهره مند شوند.
  • آرشیو کامل و بی نظیر از بارداری و کودک بدون هزینه
    ارائه آرشیوی بی نظیر و لوکس برای والدین مهم ترین بخش و جذاب ترین گزینه خواهد بود. ارائه این آرشیو کاملا رایگان بوده و برای تماشای آن محدودیتی وجود نخواهد داشت.

خدمات آتلیه فرزند پاک

اصلی ترین خدماتی که در آتلیه فرزند پاک ارائه می گردد عبارت از :

  • عکاسی تخصصی بارداری
  • عکاسی تخصصی نوزاد
  • عکاسی تخصصی کودک
  • فیلبرداری و ساخت کلیپ
  • عکاسی فضای باز
  • فروش انواع آلبوم

اشاره کرد.

تم ها و دکور های عکاسی در آتلیه فرزند پاک

آتلیه فرزند پاک به عنوان مهم ترین مجری عکاسی در تهران، فعالیتی گسترده را در زمینه اجرا و ایجاد دکور های متنوع و خاص عکاسی آغاز نموده است.

هر یک از کودکان دارای خصوصیات اخلاقی متفاوتی می باشند و انتخاب دکور برای عکاسی عموما با استفاده از نظر کودکان صورت می گیرد.

بخش مهمی از عکاسی کودک به فضای اطراف وابسته است و تاثیر این فضا در ثبت عکس، تاثیری کاملا ملموس می باشد. آتلیه فرزند پاک دکور های مناسبتی و زیبایی را برای ثبت عکس هایی خاطره انگیز در این مجموعه آماده نموده است و خانواده ها می توانند با توجه به آلبوم های عک، نسبت به انتخاب این دکور ها اقدام نمایند.

اصلی ترین دکور ها و تم های تعبیه شده در مجموعه فرزند پاک عبارت از :

  • تم های عید نوروز باستان
  • تم دندونی کودک
  • تم های فوتبالی
  • تم های تولید
  • تم های شب یلدا
  • تم های کریسمس
  • تم های عروسی

عکاسی از نوزادان و کودکان دوقلو ، سه قلو ، چهار قلو

کودکان هم سان و یا ناهم سان دوقلو، از اصلی ترین سوژه های عکاسی به شمار می روند. آتلیه فرزند پاک یکی از تخصصی ترین مجموعه های عکاسی از کودکان دو قلو در شرایط و دکور های متنوع می باشد. این کودکان در کنار یکدیگر ژست هایی ناب را به ثبت می رسانند و عکاسان حرفه ای مجموعه فرزند پاک، مهارتی کامل را در این زمینه به دست آورده اند.

طراحی و ساخت آلبوم ژورنال رشد

جذاب ترین ایده برای یک پدر و مادر شاید ورق زدن آلبوم رشد کودک باشد. آلبومی که با زیباترین ایده ها طراحی شده و یک خاطره به یاد ماندنی خواهد بود. طراحی و ساخت جدید ترین و متفاوت ترین آلبوم ژورنال رشد از دیگر خدماتی است که آتلیه فرزند پاک موفق به ارائه آن در سطوح حرفه ای شده است.

آتلیه بارداری و نوزاد در تهران

آلبوم رشد به صورت کلی در سه دسته بندی مهم قرار می گیرد که هر یک می تواند مضمون خاص خود را داشته باشد. این دسته بندی کلی عبارت از :

  • آلبوم ژورنال بارداری
    این مورد از آلبوم رشد معمولا در سه زمان بندی متداول یعنی سه ماهگی، شش ماهگی و نه ماهگی ثبت می گردد. هم چنین امکان عکس برداری متداول این بخش نیز وجود خواهد داشت.
  • آلبوم رشد نوزاد
    این آلبوم معمولا در فاصله دو ماهه طراحی می شود تا در آن رشد نوزاد به صورت کامل قابل لمس باشد. زمان شروع طراحی این آلبوم از بارداری تا یک سالگی است.
  • آلبوم کودک
    برای طراحی یک آلبوم از کودکان چندین مرحله طی خواهد شد. فضای داخلی دکور آتلیه و فضای بیرونی و باز به عنوان گزینه های اصلی برای عکس برداری به شمار می روند. هم چنین آلبوم کودک در صورتی که در زمان های مشخص از جمله تولد طراحی شود، طرح خاص خود را خواهد داشت.

این دسته بندی ها هر یک محور های خاص و جداگانه خود را نیز خواهند داشت.

سوالات متداول شما در مورد عکاسی در آتلیه فرزند پاک

ابهامات و سوالات متفاوتی که در ذهن والدین نقش می بندد، به سادگی قابل تحلیل و هضم خواهد بود. سوالاتی که عموما در بین پدر و مادر ها مشترک است و هر یک به نوعی به آن می پردازند. موضوع اصلی تمام این سوال ها می تواند نحوه عکاسی و کم و کیف آن باشد. بر همین اساس در این بخش به بررسی و شرح سوالات احتمالی پدر و مادر ها می پردازیم.

آتلیه بارداری و نوزاد در تهران

  • چه دکور هایی برای عکاسی انتخاب می شوند ؟
    انتخاب دکور های عکاسی و فضای ایده آل برای عکس برداری در آتلیه فرزند پاک محدودیتی ندارد و در اختیار داشتن بهترین دکوراسیون در این مجموعه، هدیه ای نفیس برای در اختیار گرفتن عکسی بی نظیر می باشد.
  • مهم ترین تفاوت آتلیه فرزند پاک با دیگر مجموعه های فعال در تهران چیست ؟
    کیفیت مهم ترین تفاوت مجموعه حرفه ای فرزند پاک در تهران است. کیفیتی که در آرشیو های موجود به خوبی قابل لمس خواهد بود.
  • آیا برای ورود به آتلیه فرزند پاک باید هزینه ای پرداخت کرد ؟
    عدم پرداخت هزینه ای مبنی بر هزینه ورود و پارکینگ در آتلیه فرزند پاک صرفا به منظور آسایش و رفاه مشتریان در نظر گرفته شده است.
  • عدم تمایل به عکس برداری کودکان چگونه مدیریت می شود ؟
    کودکان بازیگوش مهم ترین نگرانی پدر و مادر ها در آتلیه عکاسی هستند. شیطنت های کودکانه و عدم تمایل به ثبت عکس زیبایی از کودکان موضوع مهمی که در آتلیه فرزند پاک به خوبی مدیریت می شود. در اختیار داشتن پرسنلی کارآزموده و حرفه ای، رمز موفقیت آتلیه فرزند پاک است.
  • مدت زمان مورد نظر برای عکاسی در طیف های نوزاد، کودک و بارداری چقدر است ؟
    هر یک از بخش های باردای، نوزاد و کودک مدت زمان خاص خود را برای عکس بردای خواهند داشت. در این بین زمان ایده آل برای عکس بارداری و کودک، کم تر از دو ساعت بوده و عکس نوزاد نیز زمانی در حدود دو ساعت خواهد بود.

شرایط عکاسی در آتلیه فرزند پاک

جو آرام و منحصر به فرد حاکم در آتلیه فرزند پاک، بهترین شرایط عکاسی را فراهم آورده است. این مجموعه حرفه ای در شرق تهران، محیطی فراتر از یک آتلیه را ترسیم نموده اند تا در آن بتوان شاهد ثبت خاطره انگیز ترین عکس های کودکانه بود. عکس هایی که با تم های متنوع در دکوراسیونی منحصر به فرد و متفاوت ثبت می شوند.

مجوز رسمی فعالیت آتلیه فرزند پاک

داشتن مجوز رسمی جهت فعالیت عکاسی می تواند مهم ترین رکن در آسایش مشتریان از جهت حفظ و نگهداری صحیح از عکس ها خواهد بود. چرا که عکس های شخصی امروزه در سراسر جهان به عنوان گنجینه ای شناخته می شوند که قطعا به اشتراک گذاشتن آن صحیح نبوده و نیست.

آتلیه بارداری فرزند پاک مجموعه ای حرفه ای است که با رعایت تمامی اصول حرفه ای و اخلاقی، محیطی ایده آل را برای عکاسی از مادران و کودکان فراهم آورده است.

بهترین راه حل برای پیدا کردن آتلیه بارداری و نوزاد در تهران

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.