ایده عکس های بارداری

عکس هفته های بارداری

دوران بارداری در زندگی برخی از زنان فقط یک بار رخ می دهد و بعضی نیز چندبار این لذت را تجربه می کنند.

کسانی که فقط یکبار در زندگی شان باردار می شوند، گاه با حسرت هایی روبرو می شوند که دوست داشتند برخی کارهای لذت بخش را در این دوران انجام دهند اما به سبب اینکه نمی دانستند، آن را انجام نداده اند.

یکی از این ایده های جذاب، عکاسی در دوران بارداری است. برخی از زنان، عکاسی به یاد ماندنی در این دوران را فراموش می کنند و این مساله درباره زنانی که بارداری دوم یا سوم خود را تجربه می کنند، بروز نمی کند.

عکس هفته های بارداری

اگر آنها در بارداری اول خود عکاسی نکرده باشند، حتما در بارداری های بعدی سعی می کنند تا عکس های زیبایی را در این دوران بیندازند.

یک ایده ی ساده و در عین حال زیبا و جذاب برای دوران بارداری، عکاسی هفته به هفته یا ماه به ماه است.

دلیل جذابیت خاص این عکس ها این است که روند بالا آمدن شکم در آنها نمایان است که این سبب می شود تا وقتی عکس ها کنار هم چیده شود، بسیار زیبا و جذاب شود.

نکات عکاسی در بارداری

شما می توانید در هر ماه با یک لباس مشخص در یک مکان مشخص بایستید و همه ی عکس ها را در یک شرایط بیندازید.

در انتها شما آلبومی خواهید داشت که در آن مهم ترین مساله فقط حالت شکم و روند رشد آن است.

از طرفی می توانید هر ماه یا هفته، با یک لباس با رنگ متفاوت عکاسی کنید تا در نهایت یک آلبوم رنگارنگ داشته باشید.

اگر قصد دارید تا به صورت هفته به هفته عکاسی کنید، بدانید که وقتی 40 هفته ی بارداری را کنار هم بگذارید، تصویرها کوچک می شود، پس در این شرایط خیلی مهم نیست که ریزه کاری های درون عکس چگونه باشد.

اما اگر می خواهید تا ماه به ماه عکاسی کنید، باید کمی بیشتر به جزئیات دقت کنید چرا که در نهایت فقط 9 عکس کنار هم قرار می گیرد و چهره ی شما و جزئیات در آن واضح تر است.

البته می توانید برای این عکس ها به یک آتلیه تخصصی بارداری مراجعه کنید تا آنها با امکانات و وسایلی که در اختیار دارند، عکس های حرفه ای تری را از شما بیندازند.

آتلیه های عکاسی معمولا عکس های ماهانه می گیرند چرا که انداختن عکس های هفتگی برای مادر به جهت مراجعه به آتلیه و البته هزینه، سخت تر است.

آتلیه بارداری

آتلیه بارداری در تهرانپارس

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.