بهترین زمان برای عکاسی بارداری

زمان عکاسی بارداری

عکاسی از دوران بارداری، عکاسی از دورانی خاطره انگیز است و همیشه وقتی به عکس های آن نگاه می کنید، احساس خوشایندی به شما دست می دهد؛ این عکس ها برای فرزند شما نیز جذاب است.

وقتی بزرگ شد می توانید عکس های زمانی را که با جان شما یکی بوده است، به او نشان دهید تا احساس لذت کند.

زمان عکاسی بارداری

عکاسی در بارداری به دو روش عکاسی تخصصی بارداری و عکاسی خانگی تقسیم می شود.

این تقسیم بندی مانند خیلی از دسته بندی های مشابه است و هدف ما از این بخش بندی، شفاف سازی و ارائه توضیحات ساده تر درباره آن است.

عکاسی بارداری تخصصی

عکاسی تخصصی بارداری که این روزها به طور حرفه ای در آتلیه بارداری انجام می شود؛ مجموعه ای از انواع عکس های جالب درباره بارداری به شما هدیه می دهد.

زمان عکاسی بارداری
زمان عکاسی بارداری

در یک آتلیه بارداری، انواع لباس های بارداری، دکورهای مختص بارداری و ایده های جذاب عکاسان، پیش روی شما قرار می گیرد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین زمان برای عکاسی بارداری، از ماه هشتم بارداری به بعد است، دلیل این موضوع را می توان این گونه بیان کرد که در ماه هشتم بارداری، شکم در بهترین حالت خود قرار دارد؛ به اندازه ی کافی بزرگ شده است و در عکس به وضوح مشخص است.

از شروع ماه هشتم بارداری تا انتهای بارداری، هر زمانی را می توانید برای عکاسی تخصصی بارداری در آتلیه انتخاب کنید.

زمان عکاسی بارداری

پیش از حضور در آتلیه؛ می توانید با مشاوران عکاسی درباره انتخاب لباس مشورت کنید. اگر دوست داشتید می توانید با لباسی که خودتان از منزل می آورید؛ عکاسی کنید یا اینکه این انتخاب را به عکاسان بسپارید.

اگر شما دوقلو یا چندقلو باردار هستید، زودتر از ماه هشتم نیز می توانید برای عکاسی اقدام کنید. معمولاً در بارداری بیش از یک جنین، شکم زودتر بزرگ می شود و شرایط عکاسی نیز زودتر فراهم است.

عکاسی خانگی بارداری

اگر شما دوست دارید خودتان عکس بگیرید؛ مطلب عکاسی سلفی در بارداری را ببینید تا انواع ایده های جذاب را در این باره مشاهده کنید.

عکاسی بارداری
عکاسی بارداری

همچنین می توانید در مطلب عکاسی دو نفره بارداری، گزینه های عکاسی با همسر را ببینید و دست به کار شوید.

زمان عکاسی بارداری

در عکاسی خانگی بارداری، بهترین زمان عکاسی بستگی به سلیقه و انتظار شما از عکس دارد. شاید شما دوست داشته باشید از ماه اول بارداری، روند تغییرات ظاهر و بدن خود را عکاسی کنید.

یک تخته سیاه را به دیوار بزنید و ماه یا هفته ی بارداری خود را روی آن بنویسید. سپس کنار آن بایستید، به شکلی که فرم شکم تان مشخص باشد، سپس از همسر یا دیگر اعضای خانواده بخواهید از شما عکس بگیرد.

اگر حوصله یا وقت این کار را نداشتید می توانید عکس را بگیرید و سپس با کمک نرم افزارهای عکاسی، سن بارداری تان را روی آن بنویسید.

با شروع سه ماهه سوم بارداری، شکم شما به اندازه کافی بزرگ می شود و می توانید عکس های زیباتری را بگیرید.

زمان عکاسی بارداری

خودتان را درگیر لباس های خاص و دکورهای خاص نکنید؛ عکس های راحت و بی تجمل همیشه بهترین حس به شما خواهد داد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] بهترین زمان برای عکاسی بارداری […]

نظرات بسته شده است.