عکس پاییزی زن و شوهر در بارداری

بارداری 9 ماه است، هر مادری 3 فصل سال را در این دوران پشت سر می گذارد؛ هر فصلی برای خود سرشار از زیبایی های طبیعی است که هر کدام می تواند سوژه های نابی برای عکاسی باشند.

اینکه شما تلاش کنید تا در این ایام تنها عکاسی نکنید و با همسرتان در یک کادر عکس قرار بگیرید، قطعا حس بهتری را تا عکس های تکی به شما خواهد داد. در همه ی دوران های مختلف شما می توانید عکس های تکی بگیرید و شاید هم احساس خاصی از اینکه عکس تکی بیندازید، نداشته باشید اما در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی ممکن است احساس غم به شما دست دهد، به همین خاطر بهتر است که عکس های دو نفره بگیرید تا هم به خود و هم همسرتان ثابت کنید که عشق در زندگی شما بیش از پیش جاری است.

عکس پاییزی زن و شوهر در بارداری

پوزیشن های مختلف عکاسی در طبیعت

شما بستگی به فصلی که در آن قرار دارید می توانید انواع حالتهای مناسب را برای عکاسی بارداری و دونفره انتخاب کنید.

در پاییز با توجه به سرمای فصل باید لباس گرم بپوشید؛ بهتر است که این سرما در لباس شما هم مشخص باشد. درست است که عکس با لباسهای بازتر در بارداری به نظر زیباتر می رسد اما مراقب جنین و سوز سرما باشید تا سرما نخورید.

سعی کنید در عکس طوری بایستید که اندازه ی شکم تان مشخص باشد. از یک فضای ناب برای عکاسی استفاده کنید، به لوکیشن های مختلف دقت کنید و مکانی را برای عکس انتخاب کنید که برگ های پاییزی و رنگ های خاص زرد و نارنجی در آن مشهود باشد.

عکس پاییزی زن و شوهر در بارداری

شما می توانید در یک باغ، حیاط خانه یا طبیعت خارج از شهر عکاسی کنید. اگر دوست دارید تا عکس های حرفه ای داشته باشید می توانید با مراجعه به یک آتلیه تخصصی بارداری، از عکاسان بخواهید تا شما را برای عکاسی در طبیعت پاییز همراهی کنند.

قطعا عکس هایی که با دوربین های حرفه ای گرفته می شود زیباتر خواهد بود.

ایده عکس بارداری در پاییز

با همسرتان عکس دو نفره بارداری بگیرید

با همسرتان عکس دو نفره بارداری بگیرید

نقاشی روی شکم در بارداری

عکاسی بارداری در فضای باز

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.