نقاشی روی شکم در بارداری

دوران بارداری یکی از مهم ترین ایام در زندگی هر زنی است؛ او منتظر فرزندی است که احساس مادری را برای او رقم بزند. این حس به خصوص برای آنهایی که اولین تجربه ی مادر شدن را پشت سر می گذراند، بسیار عمیق تر است.

در این دوران زنان دوست دارند که بیشتر از پیش به آنها توجه شود، این طبیعی است که حس زنانه ی آنها بسیار بیشتر از قبل می شود و می خواهند که مورد توجه همسر و خانواده ی خود باشند. آنها دوست دارند تا دیگران درک کنند که در شرایط سختی قرار دارند.

درست است که بیشتر زنان به دلیل حس مادرانه ای که دارند با مسایل و مشکلات بارداری کنار می آیند و از این دوران لذت می برند اما بهم ریختگی هورمون ها به خصوص در ماه های ابتدایی و انتهایی را نمی توان نادیده گرفت و باید به این مساله توجه کافی شود.

یکی از راه هایی که پدر می تواند احساس اهمیت و مهم بودن را به همسر خویش ببخشد، گرفتن عکس های یادگاری با او به شمار می رود. اگر دوست دارید عکس های خاص داشته باشید، می توانید به یک آتلیه بارداری مراجعه کنید و اگر هم می خواهید در حریم خصوصی خود عکاسی کنید، می توانید از انواع ایده های موجود در سایت آتلیه بارداری فرزند پاک بهره برده و خودتان در منزل دست به کار شوید.

 

نقاشی روی شکم در بارداری یکی از ایده های جالب برای زیباتر شدن عکس های این دوران است. نقاشی باید زمانی صورت گیرد که شکم به اندازه ی کافی بالا آمده باشد تا نقاشی روی آن واضح انجام شود. برای این کار شما می توانید باز هم از ایده هایی که در سایت آتلیه بارداری فرزند پاک است، استفاده کنید یا اینکه خودتان با خلاقیتی که دارید، طرحی متفاوت بزنید.

البته اگر دوست داشته باشید که طرح های خاص روی شکم تان کشیده شود، می توانید به آتلیه تخصصی بارداری فرزند پاک مراجعه کنید تا در آنجا نقاشان با مهارت ویژه روی شکم شما نقاشی کنند.

می توانید در گوشه ای از این نقاشی اسم نوزادتان را بنویسید، البته اگر برایش نام انتخاب کرده اید. یا می توانید تاریخ زایمان را روی شکم بنویسید یا اینکه سن بارداری فعلی تان را یادداشت کنید.

نمونه لباس بارداری

10 سبک در عکاسی بارداری

از بارداری خود سلفی بگیرید

معرفی آتلیه بارداری فرزند پاک

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر

نظرات بسته شده است.