ایده عکاسی نوزاد با لباس سقایی

با نزدیک شدن به ایام محرم خیلی از خانواده هایی که دارای نوزاد هستند، دوست دارند تا از فرزندان خود با لباس سقایی نیز عکاسی کنند.

این لباس با طرح های مختلفی در بازار موجود است، برخی از آنها دارای یک بلوز و شلوار سفید هستند. برخی از ست ها دارای بلوز شلوار سبز هستند و آنها نیز زیبایی خاص خود را دارند.

یک پارچه ی چهار خانه ی سفید و مشکی شبیه شفیه همراه این لباس ها وجود دارد که باید روی سر نوزاد بیندازید و سپس با حلقه مخصوص لباس آن را محکم کنید.

بعضی از ست ها همراه خود یک گردنبند پلاک مانند دارند که زیبا و شیک است. همه ی این موارد بستگی به سلیقه ی شما دارد و اینکه دقیقا چه نوع پوششی را برای نوزادتان در نظر دارید.

آتلیه نوزاد

آتلیه کودک

این لباس تداعی گر مظلومیت حضرت علی اصغر علیه السلام است. ایشان در 6 ماهگی به شهادت رسیدند.

به همین خاطر است که مادران به تن نوزادان خود این لباس را می کنند و از امام حسین علیه السلام و حضرت علی اصغر علیه السلام می خواهند تا نزد خداوند برای سلامتی و عاقبت بخیری فرزندشان دعا کنند.

لباس سقایی نوزاد

ایده های عکاسی برای این لباس فراوان هستند و شما می توانید هر کدام از آنها را به سادگی به یادگار تهیه کنید.

اگر دوست دارید تا عکسی خاص و با کیفیت داشته باشید، بهتر است که به یک آتلیه تخصصی عکاسی نوزاد و کودک مراجعه کنید.

شما می توانید هم در خانه هم در مراسم عزاداری از نوزادتان عکاسی کنید. اما پیشنهاد می کنیم حتما در خانه یا آتلیه از نوزادتان عکاسی کنید. چرا که در مراسم ها به دلیل شلوغی فضا امکان گرفتن عکس های شفاف و مناسب به ندرت پیش می آید.

می توانید از انواع بک گراندهای تیره یا روشن برای عکاسی استفاده کنید. یک پارچه ی مشکی به دیوار بزنید یا زیر نوزاد پهن کنید. نوزادتان را بغل کنید یا به طور خوابیده روی پارچه بگذارید و عکس مناسب را بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.