آتلیه کودک شرق تهران – بروزترین و تخصصی ترین آتلیه کودک

آتلیه کودک شرق تهران

یکی از دغدغه های بزرگ والدین می تواند عکاسی کودک باشد، البته نه عکاسی که با موبایل به صورت آماتوری گرفته می شود.

امروزه فرهنگ عکاسی در کشور بسیار رونق پیدا کرده است،خب اینکه همه مردم بخواهند دوربین عکاسی بگیرند و عکاسی های تخصصی بگیرند واقعا امکان پذیر نیست چرا که شما نیاز به دکور های متفاوت دارید و پوزیشن های روز دنیا را فراگرفته باشید.

آتلیه کودک شرق تهران
آتلیه کودک شرق تهران

شما باید عکاسی کودک خود را در آتلیه انجام دهید و ما برای اینکه شما را جذب اینکار کنیم دلایل بسیار مشخصی داریم.

 

شما می خواهید یک عکس زیبا از فرزند خود داشته باشید.برای هر کاری یک متخصص وجود دارد. تخصص ما عکاسی از کودکان است شما برای عکاسی از کودک خود نباید به یک آتلیه عمومی را انتخاب کنید.

آتلیه کودک شرق تهران
آتلیه کودک شرق تهران

یک آتلیه تخصصی کودک مانند فرزند پاک توانسته با توجه به نیاز کودکان فضای مناسبی را برای عکاسی به وجود بیاورد و ما با خدمات حرفه ایی توانسته ایم کیفیت کاملا حرفه ایی را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

آتلیه کودک شرق تهران

عکاسی در آتلیه فرزند پاک توسط پرسنل کاملا تخصصی انجام خواهد گرفت که تا بحال مشابه آن را در هیچ جای ندیده ایید. از لوازمی که در عکاسی کودک انجام می شود تا پرسنلی که آموخته اند چگونه با فرزند دلبنتان ارتباط بگیرند و چه زمان از او عکاسی کنند.

مزایای آتلیه کودک فرزند پاک

آتلیه فرزند پاک در حوزه عکاسی کاملا تخصصی انواع عکاسی بارداری ،نوزاد،کودک، در حال فعالیت است.مجموعه فرزند پاک با بروزترین تجهیزات و دوربین های عکاسی توانسته سطح کیفی بسیار بالایی را به مشتریان خود ارائه دهد.

همچنین تمامی دکور های موجود در آتلیه و همچنین انواع تم های عکاسی کاملا جدید و منحصر بفرد می باشد. طراحی های داخلی آتلیه به صورت کاملا اختصاصی انجام شده است.

آتلیه کودک شرق تهران
آتلیه کودک شرق تهران

یکی از امکانات قابل توجه آتلیه فرزند پاک آرشیو لباس های رایگان این مجموعه است شما می توانید با ارستفاده از لباس های رایگان ما که تمامی ان های با دکور و تم های مجموعه کاملا ست و از نظر ترکیب رنگ بندی و توازن رنگی یک کار فوق العاده زیبا را از مجموعه ما برای کودک خود تحویل بگیرید. اگر علاقمند هستید بیشتر با سطح کیفی عکاسی ما تا اینجا اشنا شوید از طریق لینک های زیر میتوانید گالری عکاسی های انجام شده توسط آتلیه کودک فرزند پاک را مشاهده کنید.

آتلیه کودک شرق تهران

گالری عکس کودک دختر

گالری عکس کودک پسر

کانال تلگرام آتلیه فرزند پاک

آتلیه کودک شرق تهران
آتلیه کودک شرق تهران

شرایط عکاسی در آتلیه فرزند پاک

  • آتلیه فرزند پاک بدون ورودیه می باشد.
  • محدودیت در انتخاب عکسها نخواهید داشت.
  • استفاده از آرشیو لباس ها و ملزومات آتلیه کاملا رایگان است.
  • حداقل 10 روز قبل از عکاسی خود وقت رزرو کنید.

طرحی تخصصی و منحصر بفرد آلبوم ژورنال ایتالیای:

این خدمات را می توان جزو منحصر به فردترین خدمات آتلیه یاد کرد که بیشتر والدین بعد از  مشاوره برای طراحی آلبوم ژورنال رشد آن را می پسندند و با توجه به مقرون بصرفه بودن آن و کیفیت بالای کار انتخابشان آلبوم رشد خواهد بود.

اگر قصد دارید در این رابطه مشاوره کامل دریافت کنید با شماره 38 90 86 77 تماس بگیرید

مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد

آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک فرزند پاک

آتلیه تخصصی کودک فرزند پاک

عکاسی کودک فرزند پاک

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.