استفاده از سطل در عکاسی نوزاد

آتلیه عکس نوزاد

عکاسی نوزاد می تواند با ایده ها و خلاقیت شما تبدیل به عکس هایی زیبا و به یاد ماندنی شود.

نوزاد شما در روزهای ابتدایی پس از تولد تا یک ماهگی، خواب عمیقی را تجربه می کند. با کمک این شرایط شما می توانید به سادگی بدن او را حالت دهید و در فرمی که دوست دارید از او عکس بگیرید.

آتلیه عکس نوزاد

در آتلیه عکاسی نوزاد نیز از همین روش استفاده می شود، نوزاد را با این حالت خواب آلود در فضاهای مختلف و مناسب برای عکاسی می خوابانند تا بتوانند از او عکسی هنری تهیه کنند.

یکی از وسایلی که در آتلیه عکاسی نوزاد از آن استفاده می شود، سطل است.

انواع سطل های مختلف در رنگبندی های متنوع در هر آتلیه ای موجود است.

عکاسان ابتدا فضای زیر یک سطل را با کمک پولیش یا پتوی نرم، پر می کنند و سپس نوزاد را داخل آن می گذارند.

نوزادی که سن او زیر یک ماه باشد؛ چون وزن کمی دارد و کوچک است به همین خاطر به راحتی در این سطل ها جای می گیرد.

در یک سطل کوچک، فضای بالایی سطل، محلی برای حالت دادن دستهای نوزاد است.

دستهای نوزاد نرم و منعطف است و به راحتی می توانید آنها را حالت دهید.

اگر نوزاد کمی بزرگتر باشد، می توانید به راحتی او را در ظرف بنشانید و عکس های مختلفی را تهیه کنید.

عکاسی نوزاد در فیگورهای مختلف و ژست های بسیار متنوع امکان پذیر نیست، معمولا حالت های محدودی برای عکاسی وجود دارد اما به جای آن می توان از انواع و اقسام دکورهای مختلف برای عکاسی نوزاد استفاده کرد تا عکس های زیادی را بتوان تهیه کرد.

برای عکاسی با سطل باید دقت کنید تا بک گراند عکس از نظر رنگ، با رنگ سطل یا همخوانی داشته یا اینکه کاملا طیف رنگی متضادی را داشته باشد.

از انواع عروسک های پولیشی در ابعاد مختلف نیز در این عکس ها استفاده می شود، شما می توانید باز هم با توجه به رنگ، عروسک های زیباتری را برای قرار دادن در فضای عکس نوزاد انتخاب کنید.

روی زمین و اطراف سطل می توان از انواع گل های رنگی استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که توجه به رنگ های سرد و گرم، می تواند از بی روح شدن عکس جلوگیری کند.

نوزاد چهره ای ساده دارد که هیچ گونه تغییری نمی توان در رنگ و روی چهره ی او داد؛ به همین دلیل شما به عنوان عکاس باید سعی کنید تا فضای عکس را به اندازه ی کافی رنگ و لعاب بدهید.

این کار را فقط می توانید با بازی رنگ ها انجام دهید.

در عکاسی نوزاد می توان از انواع اسباب بازی، پولیش و خزه های رنگی، باکس های مختلف، حلقه های رنگی گل و … استفاده کرد که خوشبختانه همه این موارد در آتلیه عکاسی نوزاد فرزند پاک موجود هستند و شما می توانید به راحتی موارد علاقه و پسند خود را انتخاب کنید.

عکاسی نوزاد در بیمارستان

بهترین آتلیه نوزاد در تهران

آتلیه کودک فرزند پاک

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.