عکاسی نوزاد با تم سبز

رنگ سبز در عکاسی

عکاسی نوزاد دنیایی از رنگ و زیبایی است، به شرط آنکه انتخاب ها برای دکور و بک گراند با دقت و تمرکز انجام گیرد. نوزادان از بدو تولد چهره ای ساده و دوست داشتنی دارند، آنها بدون هیچ آرایش و پیرایشی سرشار از زیبایی هستند به همین خاطر عکاسان باید به این موضوع دقت داشته باشند که این نکته را مد نظر داشته باشند که زیبایی نوزاد را با انتخاب فضای اشتباه برای عکاسی، تخریب نکنند.

صورت نوزادان هیچ رنگ و لعابی ندارند به همین خاطر نباید از رنگ های سرد و خنثی بیش از اندازه ی استاندارد استفاده کرد. چنانچه عکاس از رنگ های بی روح برای پس زمینه یا دکور بیش از حد استفاده کنند، چهره ی نوزاد را سرد و یخ نشان می دهند.

رنگ سبز در عکاسی

تم سبز در عکاسی نوزاد، یکی از انواع تم هایی است که عکاسان معروف از آن بهره می برند. سبز رنگی سرد است اما آنها به دقت تلاش می کنند تا شرایطی را در عکس فراهم کنند، که ترکیب رنگ های سرد و گرم را داشته باشند و عکسی با رنگ های خیره کننده بگیرند.

انواع طیف رنگ های سبز شامل سبز روشن، لجنی، زمردی، یشمی، لیمویی، سبز آبی، سبز تیره، زیتونی و سبز چمنی است.

این رنگ نماد صلح و آرامش است و شاید به این دلیل که در طبیعت نیز بر همه چیز چیره است، به عنوان رنگی برای رشد و زندگی شناخته می شود.

برای عکاسی با رنگ سبز، شما نیاز دارید تا ابتدا فضایی را فراهم کنید که طیف سبز را از روشن تا تیره داشته باشید. برای زیباتر شدن دکور می توانید از عروسک ها یا وسیله هایی با رنگ های گرم استفاده کنید تا عکس جذاب تری را بیندازید.

اگر نوزاد دختر بود، می توانید از انواع هدبندهای مختلف با طرح گل های رنگی برای او انتخاب کنید. البته شما می توانید عکس را یک دست سبز نگه دارید که این هم زیبایی خاص و منحصر به فرد خود را دارد.

با نرم افزارهای ادیت و ویرایش عکس می توانید، پس از عکاسی از نوزاد، تغییراتی را در نور یا پس زمینه ایجاد کنید که اینها می تواند یک عکس حرفه ای تر و رویایی تر را به شما هدیه دهد.

آتلیه نوزاد

آتلیه نوزاد در شرق تهران

آتلیه نوزاد در تهرانپارس

عکاسی از نوزاد

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.